Artykuł aktualny

W zasadzie każdy z oferowanych benefitów stanowi dla pracowników opodatkowany i oskładkowany przychód ze stosunku pracy. Jednak po spełnieniu określonych warunków istnieje możliwość zaoszczędzenia na ww. należnościach publicznoprawnych od przekazanych świadczeń. W przypadku wątpliwości w kwestii dopuszczalności wyłączenia danego świadczenia z podstawy wymiaru podatku i składek ZUS rekomendujemy, aby

Interpretacja
10.06.2015 Podatki

Prawa do odliczenia pełnej kwoty podatku naliczonego z tytułu zakupu samochodu osobowego przeznaczonego na nagrodę dla uczestników akcji promocyjnych.

Interpretacja
08.02.2012 Podatki

Czy wydatki na reklamę i promocję, szczegółowo przedstawione w opisie stanu faktycznego, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
21.10.2010 Podatki

W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących wytworzenia produktów oraz nabycia towarów i gadżetów przekazywanych nieodpłatnie kontrahentom.

Interpretacja
16.12.2009 Podatki

Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup nagród przekazanych w związku z reklamą i promocją przedsiębiorstwa.

Interpretacja
30.07.2009 Podatki

Czy wydatki ponoszone przez Spółkę z tytułu: a) zaliczek na poczet usług, które dopiero miały być świadczone,b) wynagrodzenia za wykonywane na bieżąco usługi przez kontrahenta, c) zwrotu poniesionych przez kontrahenta wydatków na zakup nagród w loterii,stanowią dla Wnioskodawcy koszt w dacie jego poniesienia, czy też wydatki ponoszone w związku z umową, powinny być przyporządkowane proporcjonalnie

Interpretacja
19.08.2008 Podatki

Czy przekazywane niewielkiej wartości nagrody, upominki, gadżety kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom, osobom współpracującym ze Spółką (w ogólnym tego słowa znaczeniu osobom mającym wpływ na generowane przez Spółkę przychody) uznać można za reklamę i w związku z tym zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

Interpretacja
19.08.2008 Podatki

Czy przekazywane niewielkiej wartości nagrody, upominki, gadżety kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom, osobom współpracującym ze Spółką (w ogólnym tego słowa znaczeniu osobom mającym wpływ na generowane przez Spółkę przychody) uznać można za reklamę i w związku z tym zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

Interpretacja
24.04.2008 Podatki

1. Czy uzyskanie przez jednego uczestnika loterii kilku nagród w wyniku przeprowadzenia do 12 losowań w ramach jednej loterii, jeżeli jednorazowa wartość każdej nagrody nie przekracza kwoty 2.280,00 zł, lecz łączna wartość nagród uzyskanych przez jednego uczestnika może przekroczyć kwotę 2.280,00 zł, podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych i czy w konsekwencji na organizatorze

Interpretacja
28.12.2006 Podatki

Zdaniem Strony wydanie nagrody rzeczowej zwycięzcy loterii nie jest odpłatne, a więc nie stanowi odpłatnej dostawy towarów, która podlega opodatkowaniu.

Interpretacja
30.10.2006 Podatki

dot. zaliczenia wartości otrzymanej nagrody rzeczowej do przychodu z pozarolniczej działalności gospodarczej

Interpretacja
14.06.2006 Podatki

Czy wydatki na: 1) nagrody promocyjne rzeczowe w loteriach promocyjnych dla biorących udział w grze bingo, przekazywane losowo zgodne z Regulaminem, 2) art. przemysłowe, nie będące małymi prezentami i próbkami, przekazywane w ramach programu lojalnościowego dla zawierających zakłady bukmacherskie, 3) artykuły spożywcze, wykorzystywane w siedzibie w trakcie spotkań z kontrahentami oraz w niektórych

Interpretacja
01.04.2005 Podatki

Podatnik w 2004 r. wygrał w loterii promocyjnej trzy samochody. Jeden samochód podatnik zamierza sprzedać po upływie pół roku od jego wygrania. Czy przychód będzie podlegał opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?