Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na rzecz klientów związanych z obsługą rezerwacji.
Czy zapłacona przez Spółkę kwota wynikająca z noty obciążeniowej wystawionej przez kupującego (dotycząca kosztów poniesionych przez kontrahenta związanych z przepakowaniem towaru w nowe opakowania), stanowi dla Spółki koszt uzyskania przychodów na gruncie przepisów ustawy o CIT, - Czy w przypadku uzyskania przez Spółkę twierdzącej odpowiedzi na pytanie nr 1, zapłacona przez Spółkę kwota, stanowi
Prawo Wnioskodawcy do obniżenia podstawy opodatkowania podatkiem VAT o: kwotę błędnie zaewidencjonowanej transakcji wynikającą z anulowanego paragonu w przypadku oczywistej pomyłki oraz w przypadku przyjęcia reklamacji lub zwrotu towaru o kwotę zwracanej płatności, w sytuacji gromadzenia oraz przechowywania protokołów/ewidencji wyłącznie w wersji elektronicznej.
dotyczy ustalenia, czy Wnioskodawca jest uprawniony do ujęcia w kosztach uzyskania przychodów wydatki związanych z procedurą reklamacyjną wynikające z wyżej wymienionych faktur VAT
Wydanie interpretacji indywidualnej dot. uprawnienia do ujęcia w kosztach uzyskania przychodów w przypadku uznania reklamacji.
obowiązek zmniejszenia kwoty podatku naliczonego wynikającego z faktur korygujących w przypadku 1 (udzielenie Spółce rabatów), przypadku 2 (zwroty i reklamacje), przypadku 3 (błędy i pomyłki) w okresu roliczeniowym, w którym została wystawiona faktura korygująca
Czy PODWYKONAWCY z tytułu otrzymanych faktur zakupu dotyczących wymiany pomp ciepła zgodnie z zawartym porozumieniem, tj. m.in. nabycia pomp, demontażu starych pomp i niezbędnymi do uruchomienia pomp dostarczonych pracami budowlano-instalacyjnymi w zakresie instalacji hydraulicznych i elektrycznych oraz wpięciem nowych pomp ciepła do automatyki Zamawiającego przypadających na PODWYKONAWCĘ przysługuje
możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na pokrycie noty obciążeniowej z tytułu rozliczenia kosztów reklamacji
W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztu niskowartościowego poreklamacyjnego Towaru wyksięgowanego ze stanu magazynu bez jego fizycznej likwidacji.
w zakresie możliwości zaliczenia w ciężar kosztów podatkowych wydatków związanych z dodatkowymi kosztami wynikającymi z Umów Jakościowych i Specyficznych Wymagań Klienta, związanymi z procedurą naprawy bądź wymiany Produktów
w zakresie możliwości zaliczenia w ciężar kosztów podatkowych wydatków związanych z procedurą reklamacyjną, niezależnie od tego, czy następuje wymiana, czy naprawa produktów
W zakresie braku obowiązku sporządzenia na rzecz Klienta informacji PIT-8C
zaliczenia do kup odszkodowania zapłaconego w związku ze szkodą majątkową kontrahenta
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztów reklamacji.
Czy zgodnie z przepisami art. 22 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych Wnioskodawca prawidłowo uznał, że w stosunku do towaru wadliwego nie dochodzi do możliwości potraktowania dokonanego zakupu jako kosztu uzyskania przychodów, co spowodowało brak możliwości ujęcia tego zakupu oraz kosztów mu towarzyszących, opisanych w stanie faktycznym (koszty transportu, koszty ekspertyzy), w podatkowej
możliwość wykorzystania innych dokumentów potwierdzających fakt sprzedaży w przypadku zwrotu towaru przez klienta, który nie posiada paragonu fiskalnego dokumentującego dokonanie sprzedaży tego towaru
Kiedy Spółka powinna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów Koszty Reklamacji i Koszty Administracyjne w sytuacji opisanej w ramach Przypadku 2?
Kiedy Spółka powinna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów Koszty Reklamacji i Koszty Administracyjne w sytuacji opisanej w ramach Przypadku 4?
Kiedy (w jakim miesiącu) należy skorygować przychód w ww. przypadku, jeśli Spółka sprzedaje towar i wykazuje z tego tytułu przychód w 2016 r., klient po otrzymaniu towaru zgłasza w 2016 r. reklamację i zwraca Spółce reklamowany towar (zwrot ma miejsce w 2016 r.), procedura reklamacyjna rozpoczyna się w 2016 r. i w 2016 r. dochodzi do uznania reklamacji i zwrotu Kosztów Reklamacji i Kosztów Administracyjnych
Kiedy Spółka powinna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów Koszty Reklamacji i Koszty Administracyjne w sytuacji opisanej w ramach Przypadku 1?
Kiedy (w którym miesiącu) należy skorygować przychód w ww. przypadku, jeśli Spółka sprzedaje towar i wykazuje z tego tytułu przychód w 2015 r., klient po otrzymaniu towaru zgłasza w 2015 r. reklamację i zwraca Spółce reklamowany towar (zwrot ma miejsce w 2015 r.), procedura reklamacyjna rozpoczyna się w 2015 r., trwa do 2016 r. i dopiero w 2016 r. dochodzi do uznania reklamacji i zwrotu Kosztów Reklamacji
Kiedy Spółka powinna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów Koszty Administracyjne w sytuacji opisanej w ramach Przypadku 3?
obowiązek wykazania podatku VAT należnego w deklaracji VAT-7 według raportu fiskalnego z pominięciem faktur wystawionych na życzenie klienta zarówno w sytuacji gdy klient zwraca oryginał paragonu jak również w przypadku braku zwrotu paragonu