Dotyczy ustalenia, czy: - wydatek poniesiony przez Spółkę na nabycie towarów, które będą przedmiotem sprzedaży premiowej za cenę (…) PLN brutto za sztukę (zgodnie z regulaminem sprzedaży premiowej), Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w miesiącu ich sprzedaży jako koszt własny sprzedaży (koszt bezpośredni), zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych; - przychodem podlegającym
Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnego przekazaniem przez Wnioskodawcę osobom trzecim materiałów promocyjnych i reklamowych oraz Nagród niepieniężnych, a w konsekwencji prawo Wnioskodawcy do odliczenia podatku naliczonego, wynikającego z faktur dokumentujących nabycie towarów przekazywanych nieodpłatnie.
1. Czy w świetle przedstawionego opisu stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego prawidłowe jest stanowisko, zgodnie z którym oferowane przez Spółkę Produkty są produktami wytworzonymi przez Spółkę w rozumieniu art. 18eb ust. 2 ustawy o PDOP, uprawniającymi do skorzystania z odliczenia, o którym mowa w art. 18eb ustawy o PDOP? 2. Czy Nowe Produkty stanowią „produkty dotychczas nieoferowane”, o których
Ustalenie czy wydatki z tytułu zakupu Gadżetów stanowią koszty uzyskania przychodów oraz momentu potrącalności ww. wydatków
Dotyczy ustalenia: - czy w analizowanej sytuacji Spółka powinna rozpoznać przychód podatkowy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: „ustawa o CIT”) w wysokości ceny sprzedaży Wycieczki/Nagrody na rzecz klienta (tj. w wysokości 1 PLN); - czy Spółka jest uprawniona do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów na gruncie ustawy o CIT wartości poniesionych wydatków na nabycie
Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art
Ustalenie, czy wydatki związane z wynagrodzeniem Ambasadora z tytułu umowy o współpracy mogą zostać rozpoznane przez Wnioskodawcę jako koszty uzyskania przychodów
Czy spółka może zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania poniesione wydatki (faktura od podwykonawcy) związane z zainstalowaniem na rynku miasta lodowiska.
Czy wydatki związane z wynagrodzeniem Ambasadora z tytułu umowy o współpracy mogą zostać rozpoznane przez Wnioskodawcę jako koszt uzyskania przychodu.
Czy poniesiony przez Spółkę koszt zorganizowania Premiery, w zakresie przypadającym na Wnioskodawcę i pokrytym przez niego, należy całościowo uznać za wydatek stanowiący koszt uzyskania przychodów, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
Spółka w ramach akcji promocyjnej postanowiła w celu wyprzedaży zalegającego w magazynach towaru zastosować promocję polegającą na tym, że każdy nabywca, który zakupi 10 szt. towaru, 11 sztukę otrzyma za symboliczną złotówkę. Czy jednostka straci prawo do odliczenia VAT naliczonego przy zakupie tych sprzedawanych za kwotę znacznie niższą niż cena zakupu? Jaki to ma wpływ na koszty i przychody podatkowe
Czy Spółka może zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania przychodów wypłacane na rzecz Agencji wynagrodzenie tytułem obsługi i organizacji w imieniu Wnioskodawcy Konkursu.
W zakresie ustalenia czy Wnioskodawca będzie mieć prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów świadczeń wypłacanych Sponsorowanemu na podstawie Umowy sponsoringu i faktur wystawianych przez Sponsorowanego na podstawie tej Umowy.
W zakresie ustalenia, czy kwota udzielonego rabatu pośredniego stanowi korektę przychodu Wnioskodawcy czyli obniżenie przychodu z działalności gospodarczej na podstawie art. 12 ust. 3j ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz czy kwota udzielonego rabatu pośredniego stanowi koszt uzyskania przychodu Wnioskodawcy na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją Inwestycji.
Czy kwoty Rabatów mogą stanowić dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodów, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o CIT?
Sposób dokumentowania przekazania środków pieniężnych tytułem pokrycia kosztów nagród w ramach akcji promocyjnej.
Czy w przypadku dokonywania przez Wnioskodawcę zmian w oferowanych produktach, tj. dodawania lub zmiany ich parametrów, działania te wiązać się będą z wytworzeniem oraz oferowaniem produktów dotychczas nieoferowanych przez Wnioskodawcę, o których mowa w art. 18eb ust. 4 ustawy o CIT. Czy w przypadku samodzielnej produkcji produktów, które dotychczas Wnioskodawca nabywał od pośredników w celu odsprzedaży
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
Czy w świetle przepisów art. 15 ust. 1 ustawy o CIT, środki przeznaczone na wypłaty dla klientów w związku z realizacją akcji (…), Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?