Dotyczy ustalenia, czy zakup materiałów które na dzień nabycia stanowią stan magazynowy jest kosztem podatkowym w momencie faktycznego zużycia i wystawienia dokumentu RW (rozchodu wewnętrznego) czy w momencie nabycia oraz czy zakup materiałów które na dzień nabycia stanowią stan magazynowy, a będą w przyszłości wykorzystane do realizacji inwestycji i rozchodowane poprzez dokument RW (rozchodu wewnętrznego
Czy przy kwalifikacji przysługującego Spółce zwolnienia, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a Ustawy o CIT, w ramach uzyskanej DoW 1 i DoW 2, Spółka może/będzie mogła zaliczyć do wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą, o których mowa w § 8 ust. 1 Rozporządzenia WNI, wymienione w stanie faktycznym nakłady na budowę nowego Magazynu oraz modernizację Hali.
Dotyczy ustalenia, czy Spółka może zaliczyć wydatki na nabycie i naprawę części zamiennych do kosztów uzyskania przychodów jako koszt pośredni, oraz czy magazynowanie części zamiennych nabytych, odzyskanych i naprawionych jest podatkowo neutralne.
Prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z budową części magazynowej budowli, na podstawie art. 91 ust. 8 ustawy, w trybie korekty jednorazowej w miesiącu, w którym Wnioskodawca podjął decyzję o zmianie sposobu wykorzystania magazynu do czynności opodatkowanych i zwolnionych oraz odliczenie w oparciu o proporcję ustaloną na podstawie art. 90 ust. 2 ustawy dla roku w którym podjęto
Dotyczy ustalenia, czy w przedstawionym stanie faktycznym, Spółka będzie uprawniona do uwzględnienia w kosztach uzyskania przychodów wydatków poniesionych na rozbiórkę Magazynów w momencie ich poniesienia oraz czy w przedstawionym stanie faktycznym, Spółka będzie uprawniona do uwzględnienia w kosztach uzyskania przychodów niezamortyzowanej wartości Magazynów w momencie ich likwidacji.
Czy w planowanym modelu biznesowym Spółka będzie posiadać w Polsce zagraniczny zakład o którym mowa w art. 4a pkt 11 ustawy o CIT oraz art. 5 UPO PL-DE?
1. Czy w przedstawionym zdarzeniu przyszłym Spółka będzie uprawniona do uwzględniania w kosztach podatkowych niezamortyzowanej wartości środka trwałego - Magazynu w momencie jego likwidacji. 2. Czy Spółka będzie uprawniona do zaliczenia do kosztów podatkowych wydatków na rozbiórkę (likwidację środka trwałego - Magazynu) w momencie ich poniesienia.
ustalenie, czy: - Wnioskodawca może wydatki poniesione na utrzymanie magazynu wysyłkowego zaliczyć w całości lub w części do kosztów uzyskania przychodu dotyczących dochodu zwolnionego z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz - czy w związku z korzystaniem z magazynu wysyłkowego w dotychczasowym zakładzie
Czy fakt wykorzystywania przez Spółkę magazynu zlokalizowanego poza terenem realizacji inwestycji określonym w Decyzji o wsparciu wywiera/będzie wywierać wpływ na możliwość oraz zakres korzystania przez Spółkę ze zwolnienia z podatku dochodowego na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a u.p.d.o.p. w odniesieniu do dochodu ze sprzedaży wyrobów wyprodukowanych przez Spółkę na terenie realizacji inwestycji?
czy fakt wykorzystywania przez Wnioskodawcę magazynu położonego poza terenem SSE do składowania i sprzedaży wyrobów wyprodukowanych na terenie SSE ma jakikolwiek wpływ na możliwość oraz zakres korzystania przez Wnioskodawcę ze zwolnienia z podatku dochodowego
w zakresie ustalenia, czy Wnioskodawca prawidłowo zakwalifikował poniesione wydatki dotyczące przeprowadzonych prac związanych z wymianą pokrycia dachowego budynków magazynowych w bieżące koszty Spółdzielni
czy: - wykorzystywanie przez Spółkę Magazynów 1 i 2 oraz Części niewynajmowanej Obiektu 3 na cele działalności zwolnionej z CIT jak i działalności opodatkowanej, nie prowadzi do stwierdzenia, że na Spółce ciąży obowiązek zastosowania Rozdziału 1a Ustawy o CIT, w zakresie metodologii ustalania cen transferowych w relacjach pomiędzy zakładem strefowym Spółki, a magazynami, - koszty Magazynów 1 i 2 oraz
Coraz popularniejszym sposobem przemieszczania się staje się jazda na hulajnodze. Jak się okazuje korzystają z nich nie tylko osoby prywatne, ale również przedsiębiorcy. Ci ostatni nabywają hulajnogi nie tylko dla siebie, ale także dla swoich pracowników. W raporcie przedstawiamy jak rozliczać zakup hulajnóg na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej wraz z ewidencją w pkpir i księgach rachunkowych
Zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (pytanie oznaczone we wniosku nr 4)
1. Kiedy Spółka powinna wykazać przychód z tytułu otrzymania wynagrodzenia należnego Spółce za wykonane usługi budowlane w części odpowiadającej 80% wartości urządzeń i materiałów dostarczonych na plac budowy lub do magazynu i przeznaczonych do "wbudowania"? 2. W którym okresie rozliczeniowym Spółka będzie uprawniona do wykazania kosztów podatkowych związanych z nabyciem urządzeń i materiałów o których
Na podstawie projektów opublikowanych od 1 do 20 listopada 2011 r.
Na podstawie aktów prawnych opublikowanych od 29 października do 18 listopada 2011 r.
Na podstawie aktów prawnych opublikowanych do 18 listopada 2011 r.
Podatek od towarów i usług w zakresie obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej dostaw towarów wymienionych w § 4 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie zwolnień z obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej oraz dostaw pozostałych towarów dokonywanych przez Wnioskodawcę.
Czy w przedstawionym stanie faktycznym należało uznać, że rozebrane obiekty, niebędące środkami trwałymi, zwiększają wartość początkową dróg i placów?