Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę na Inwestycję drogową, w tym wydatki na zakup gruntu oraz budowę Drogi A oraz Drogi B i Ronda w części posadowionej na gruncie należącym do Wnioskodawcy, będą stanowiły dla Spółki koszt uzyskania przychodów rozpoznawany w dacie nieodpłatnego przekazania Inwestycji drogowej na rzecz Gminy; - czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę na Inwestycję drogową,
Podatkowe rozpoznanie wydatków ponoszonych przez Spółkę w związku z realizacją inwestycji deweloperskiej, jako kosztów innych niż bezpośrednio związanych z przychodami.
Brak prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących nabycie towarów i usług związanych z realizacją inwestycji w części dotyczącej zadania nr 1 oraz pełne prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego związanego z realizacją inwestycji w części dotyczącej zadania nr 2.
Opodatkowanie licytacyjnej sprzedaży opisanych w punkcie 2 stanu faktycznego miejsca garażowego i nieprawidłowe w zakresie opodatkowania licytacyjnej sprzedaży opisanych w punktach 1 i 3 wniosku drogi dojazdowej oraz chodnika i dwóch placyków z kostki betonowej.
Koszty uzyskania przychodów inwestycja drogowa na gruncie należącym do gminy.
Koszty uzyskania przychodów inwestycja drogowa na gruncie należącym do gminy.
Możliwość zakwalifikowania poniesionych przez Spółkę wydatków na budowę dróg wewnętrznych i infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej do pośrednich kosztów uzyskania przychodów oraz moment zaliczenia ww. wydatków do kosztów podatkowych.
Nakłady ponoszone zarówno na gruntach gminy, jak i na gruntach należących do Wnioskodawcy będą wydatkami poniesionymi na składnik majątku podlegający amortyzacji.
1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym, wydatki Spółki na budowę dróg dojazdowych, dróg wewnętrznych oraz dróg tymczasowych wybudowanych przez Wnioskodawcę, znajdujących się na gruntach do których Wnioskodawcy przysługuje tytuł prawny inny niż własność, stanowią koszt wytworzenia środków trwałych, o których mowa w art. 16a ust. 2 pkt 2 ustawy o PDOP? 2. Czy prawidłowe jest
Czy wartość netto inwestycji w obcym środku trwałym, pomniejszoną o nierozliczoną dotację można zaliczyć w koszty podatkowe po dacie likwidacji?
Czy poniesione koszty na naprawę dróg, chodników i placów Spółka może zakwalifikować do prac remontowych i zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
Czy prawidłowo Spółka zaliczyła poniesione wydatki na podwyższenie wartości początkowej środka trwałego w postaci obiektu hotelowego, uznając je jako modernizację, ulepszenie?
Czy Spółka powinna zaliczyć jednorazowo do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione na remont drogi zakładowej czy powinna uznać to za inwestycję w obcym środku trwałym i amortyzować?