Dotyczy ustalenia, czy: - wydatek poniesiony przez Spółkę na nabycie towarów, które będą przedmiotem sprzedaży premiowej za cenę (…) PLN brutto za sztukę (zgodnie z regulaminem sprzedaży premiowej), Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w miesiącu ich sprzedaży jako koszt własny sprzedaży (koszt bezpośredni), zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych; - przychodem podlegającym
Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art
Czy wydatki związane z wynagrodzeniem Ambasadora z tytułu umowy o współpracy mogą zostać rozpoznane przez Wnioskodawcę jako koszt uzyskania przychodu.
Sposób dokumentowania przekazania środków pieniężnych tytułem pokrycia kosztów nagród w ramach akcji promocyjnej.
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy przedstawione w stanie faktycznym Wniosku, że Wnioskodawca będzie uprawniony do rozpoznania przychodu ze sprzedaży Cateringu Influencerom w ramach podjętej współpracy w wysokości ceny promocyjnej, tj. w wysokości 1 zł netto? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy przedstawione w stanie faktycznym Wniosku, że Wnioskodawca uprawniony będzie do zaliczenia
Dotyczy obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
Ustalenie, czy: - Wnioskodawca będzie miał prawo do ujęcia w kosztach uzyskania przychodów całego wydatku związanego z nabyciem towaru, ostatecznie sprzedanego w ramach promocji za symboliczną złotówkę, zarówno w sytuacji gdy sprzedaż dotyczy podmiotów powiązanych jak i niepowiązanych, - wartość nominału Karty Podarunkowej zapłacona na podstawie noty księgowej będzie stanowiła koszt uzyskania przychodów
1. Czy po stronie Wnioskodawcy w związku z nabyciem towaru lub Karty Podarunkowej o określonym nominale w promocyjnej cenie za symboliczną złotówkę powstanie przychód podatkowy z tytułu częściowo nieodpłatnego świadczenia w przypadku udziału w danej promocji sprzedawcy, zarówno w sytuacji gdy sprzedaż dotyczy podmiotów powiązanych jak i niepowiązanych? 2. Czy wartość nominału Karty Podarunkowej, w
w zakresie ustalenia, czy jeżeli Wnioskodawcy uczestniczą w przyjętym Modelu Zwrotu Kosztów to otrzymana przez Wnioskodawców działających jako podmioty pośredniczące kwota Zwrotu Kosztów nie powoduje po stronie Wnioskodawców (ani po stronie Organizatora sieci ani X) powstania przychodu do opodatkowania, a w konsekwencji zapłacona następnie przez Wnioskodawców kwota Zwrotu Kosztów w tej samej wysokości
w zakresie ustalenia czy w momencie uczestniczenia w przyjętym Modelu Zwrotu Kosztów, otrzymana kwota Zwrotu Kosztów nie powoduje po stronie Wnioskodawców powstania przychodu do opodatkowania, a w konsekwencji zapłacona kwota w tej samej wysokości nie stanowi dla nich kosztów uzyskania przychodu
Obowiązki płatnika z tytułu nagród w akcjach marketingowych, akcjach promocyjnych, loteriach.
w zakresie ustalenia czy w sytuacji gdy Wnioskodawca uczestniczy w przyjętym Modelu Zwrotu Kosztów to otrzymana kwota Zwrotu Kosztów w Umowach z Dostawcami nie powoduje po stronie Wnioskodawcy powstania przychodu do opodatkowania, a w konsekwencji zapłacona przez Wnioskodawcę kwota Zwrotu Kosztów w Umowach ze Sklepami nie stanowi dla Wnioskodawcy kosztów uzyskania przychodu.
Skutki podatkowe przekazywania nagród (premii) w ramach zorganizowanego programu lojalnościowego dla osób fizycznych prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą.
Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród w ramach sprzedaży premiowej.
w zakresie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych dotyczącej organizacji Akcji Promocyjnych, które przybierają postać konkursów i sprzedaży premiowej oraz dotyczącej organizacji Akcji Promocyjnych, które przybierają postać loterii promocyjnej lub audioteksowej oraz w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych przekazanej nagrody
Organizacja konkursów, loterii promocyjnych, loterii audiotekstowych lub sprzedaży premiowej.
W zakresie przekazywania przez Wnioskodawcą drobnych upominków z logo lub bez logo na rzecz osób związanych z Wnioskodawcą stosunkiem cywilnoprawnym lub umową o pracę lub osób współpracujących, przekazywania przez Wnioskodawcą drobnych upominków z logo lub bez logo tytułem promocji lub tytułem nagród w konkursach na rzecz osób niezwiązanych z Wnioskodawcą stosunkiem cywilnoprawnym lub umową o pracę
w zakresie obowiązków płatnika w związku z doładowaniem kart pre-paid osobom prawnym prowadzącym działalność gospodarczą w ramach programu wsparcia sprzedaży organizowanego przez Wnioskodawcę
Dotyczy obowiązków płatnika z tytułu przekazywanych nagród w akcjach promocyjnych organizowanych przez podmiot zewnętrzny na zlecenie Wnioskodawcy.
Obowiązki płatnika w związku z przekazywaniem nagród uczestnikom Programu motywacyjnego, którzy są podatnikami podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzącymi działalność gospodarczą.
Czy Wnioskodawca prawidłowo postąpi nie traktując otrzymanych nagród w postaci kart paliwowych Spółki X. jako przychodu podatkowego.