Obowiązki płatnika w związku ze zwrotem pracownikom poniesionych kosztów tytułem wykorzystania prywatnego samochodu do celów służbowych w jazdach lokalnych.
Opodatkowanie zwrotu wydatków z tytułu wykorzystywania samochodów prywatnych dla celów służbowych w jazdach lokalnych.
Otrzymywane przez pracowników zajmujących kierownicze stanowiska kwoty, tytułem zwrotu kosztów używania pojazdów prywatnych do jazd lokalnych, zgodnie z postanowieniami zawartych umów, celem wykonania zadań służbowych zleconych przez Izbę ..., stanowią przychód pracowników, o którym mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Przychód ten nie może korzystać ze zwolnienia przedmiotowego
Otrzymywane przez pracowników kwoty, tytułem zwrotu kosztów, używania pojazdów prywatnych do jazd lokalnych, zgodnie z postanowieniami zawartych umów, celem wykonania zadań służbowych zleconych przez Urząd Miasta, stanowią przychód pracowników, o którym mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Przychód ten nie może korzystać ze zwolnienia przedmiotowego określonego w art
Wypłata ekwiwalentu w postaci ryczałtu, jako zwrot kosztów poniesionych przez pracowników z tytułu używania pojazdów stanowiących ich własność, w jazdach lokalnych, (tj. przejazdy na terenie gminy, gdzie Wnioskodawczyni ma swoją siedzibę) dla potrzeb Wnioskodawczyni, nie mieści się w dyspozycji art. 21 ust. 1 pkt 23b ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, bowiem prawo do takiego zwrotu wynika
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą pracownikom ryczałtów za wykorzystywanie samochodów prywatnych w celach służbowych.
Zwrot kosztów poniesionych przez pracowników z tytułu używania w jazdach lokalnych pojazdów stanowiących ich własność, dla potrzeb Wnioskodawcy, jako zakładu pracy, nie mieści się w dyspozycji art. 21 ust. 1 pkt 23b ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, bowiem prawo do takiego zwrotu wynika z umowy opartej na przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie
Zwrot kosztów poniesionych przez pracowników z tytułu używania w jazdach lokalnych pojazdów stanowiących ich własność, dla potrzeb Wnioskodawcy, jako zakładu pracy, nie mieści się w dyspozycji art. 21 ust. 1 pkt 23b ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, bowiem prawo do takiego zwrotu wynika z umowy opartej na przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie
1) Czy Spółka, jako płatnik, dokonując wypłaty jednej z odpraw, o których jest mowa w § 4 ust. 12 i ust. 15 Kontraktu, będzie zobowiązana do obliczenia, pobrania i wpłacenia do urzędu skarbowego zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych? 2) Czy Spółka, jako płatnik, w związku z opłaceniem składki na polisę ubezpieczeniową, o której jest mowa w opisie stanu faktycznego, a także w przyszłości,
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Obowiązki płatnika zwrot kosztów poniesionych przez pracownika w związku z użyciem samochodu prywatnego w jazdach lokalnych dla celów służbowych.
Czy otrzymywana przez Wnioskodawcę kwota wypłacana tytułem zwrotu kosztów poniesionych przez Wnioskodawcę w związku z użyciem samochodu niebędącego własnością pracodawcy w jazdach lokalnych (nie będących podróżą służbową w rozumieniu k.p.) prowadzi do powstania u Wnioskodawcy przychodu ze stosunku pracy i obowiązku pobrania i odprowadzenia zaliczki przez pracodawcę (płatnika) na podatek dochodowy od
Czy zwrot kosztów używania do celów służbowych, samochodów osobowych niebędących własnością pracodawcy, obliczony i wypłacony pracownikowi na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy
Czy wydatki, które Spółka ponosić będzie z tytułu zwrotu pracownikom kosztów używania przez nich prywatnych samochodów dla celów służbowych w jazdach lokalnych, ustalone jako iloczyn liczby faktycznie przejechanych kilometrów wynikających z ewidencji przebiegu pojazdu oraz stawki za 1 km przebiegu (w wysokości nieprzekraczającej stawek za 1 km przebiegu określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury