Prawo do odliczenia podatku VAT od nakładów inwestycyjnych ponoszonych w związku z realizacją projektu.
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków poniesionych na wykonanie instalacji fotowoltaicznych.
Prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego przy zastosowaniu preproporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a ustawy o VAT w związku z § 3 ust. 2 Rozporządzenia, a następnie proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 w związku z realizacją inwestycji.
Prawo do odliczenia części podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki poniesione w związku z realizacją Inwestycji.
brak prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego w związku z realizacją inwestycji
W zakresie: - opodatkowania odpłatnych usług w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków na rzecz podmiotów zewnętrznych, - prawa do pełnego odliczenia przed 1 stycznia 2017 r. kwot podatku naliczonego z faktur dokumentujących wydatki inwestycyjne i bieżące, - prawa do pełnego odliczenia po 1 stycznia 2017 r. kwot podatku naliczonego z faktur dokumentujących wydatki inwestycyjne i bieżące,
Pełne prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków inwestycyjnych poniesionych na budowę świetlic, od wydatków dotyczących bieżącego utrzymania tych obiektów oraz od wydatków związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu Gminy.
prawo do pełnego odliczenia podatku VAT naliczonego z faktur dokumentujących realizację inwestycji w związku z zawarciem aneksu w sprawie wydzierżawienia nieruchomości;prawo do korekty podatku naliczonego z faktur za lata 20082013 w trybie art. 91 ust. 8 ustawy o VAT;prawo do odliczenia podatku naliczonego po podpisaniu aneksu w trybie art. 86 ust. 10 i 11;obowiązek wykazania jednorazowej ww. korekty
1. Czy w analizowanym przypadku Gmina ma/będzie miała prawo do pełnego odliczenia podatku naliczonego w wykazanych fakturach inwestycyjnych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego Domu Strażaka celem urządzenia Domu Kultury i Biblioteki? 2. W przypadku negatywnej odpowiedzi na pytanie nr 1, w jaki sposób i z zastosowaniem jakiego klucza Gmina powinna określić część podatku naliczonego podlegającego
1.Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był tylko Urząd ? 1.1Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej
Odnośnie wydatków dotyczących towarów i usług w związku z budową kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków poniesionych przed podjęciem decyzji o zmianie przeznaczenia ww. inwestycji, tj. przed dniem 30 stycznia 2012 r., korekty podatku naliczonego należy dokonać w całości, jednorazowo w deklaracji składanej za okres rozliczeniowy, w którym nastąpiła zmiana przeznaczenia zakupionych towarów
Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd i odliczenia kwoty podatku naliczonego z faktury VAT wystawionej przez wykonawcę z danymi Gminy z okresu kiedy czynnym zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT był Urząd?
Brak prawa do odliczenia w drodze korekty podatku naliczonego związanego ze zrealizowaną inwestycją polegającą na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego.
Czy w przypadku wypłaty wynagrodzenia dla sołtysów w wysokości do 200 zł powinny być zastosowane przepisy, o których mowa wart. 41 ust. 1 - tzn. na zasadach ogólnych, pobrać zaliczkę na podatek i pobrać miesięczne koszty uzyskania w wysokości 20% przychodu, czy można zastosować art. 30 ust. 1 pkt 5a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, tzn. nie stosować miesięcznych kosztów uzyskania i pobrać
Czy gmina prawidłowo zakwalifikowała wypłacone sołtysominkasentom wynagrodzenia z tytułu czynności poboru inkasa podatków do przychodów, o których mowa w art. 13 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Czy do wynagrodzenia nie przekraczającego kwoty 200 zł, otrzymanego przez sołtysa z tytułu poboru podatku w drodze inkasa powinny być zastosowane przepisy mówiące o tym, że w takiej sytuacji nie uwzględnia się kosztów uzyskania przychodu, a zryczałtowany podatek wynosi 18%?
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego z uwagi na brak wykorzystywania zakupów do wykonywania czynności opodatkowanych.
interpretacji: czy Urząd Miejski i Gmina posiadając aktualnie jeden nr NIP nadany Urzędowi powinny dla potrzeb rozliczeń w podatku od towarów i usług stosować NIP nadany Gminie, a dla potrzeb rozliczeń jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych używać NIP Urzędu
Gmina nie ma możliwości obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego związanego z budową centrum dydaktyczno-naukowego.
wskazanie komu powinien być nadany numer identyfikacji podatkowej: Gminie, która ma osobowość prawną, czy Urzędowi Gminy, który obsługuje Gminę
Czy Urząd Miasta X jako jednostka organizacyjna powołana do wykonywania zadań w imieniu Gminy - Miasto X ma możliwość odliczenia podatku od towarów i usług od realizowanej inwestycji?