Uznanie Monet za przedmioty kolekcjonerskie oraz prawo do zastosowania dla ich sprzedaży szczególnej procedury VAT-marża.
Uznanie srebrnych i platynowych monet bulionowych za przedmioty kolekcjonerskie i możliwość zastosowania dla ich sprzedaży szczególnej procedury VAT-marża.
Prawo do zastosowania procedury szczególnej VAT-marża, przy dostawie monet kolekcjonerskich uprzednio importowanych na terytorium innego państwa członkowskiego.
Możliwość zastosowania procedury VAT-marża dla sprzedaży pojazdu kolekcjonerskiego uprzednio zaimportowanego.
Uznanie importowanych przez Wnioskodawcę srebrnych monet bulionowych za przedmioty kolekcjonerskie oraz możliwość zastosowania szczególnej procedury (VAT-marża) opodatkowania dla sprzedaży ww. srebrnych monet.
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie zwolnienia podmiotowego przy sprzedaży zegarków kolekcjonerskich.
Możliwości zastosowania procedury VAT marża dla sprzedaży pojazdów kolekcjonerskich uprzednio zaimportowanych.
możliwość zastosowania procedury VAT marża dla sprzedaży pojazdów kolekcjonerskich uprzednio zaimportowanych oraz w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania
Warunkiem zastosowania szczególnej procedury opodatkowania marży, jest to, że we wcześniejszej fazie obrotu podmiot sprzedający towar podatnikowi pozbawiony był prawa do odliczenia podatku od towarów i usług naliczonego przy jego nabyciu.
Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Strona jest towarzystwem ubezpieczeniowym, którego działalność podstawowa polega na sprzedaży usług ubezpieczeniowych, zwolnionych na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług z opodatkowania. Strona zawarła umowę nabycia dedykowanego programu komputerowego, którego główne funkcje to obsługa wniosków, umów ubezpieczenia
Czy Płatnik nie może zastosować koszty uzyskania przychodów z art. 22 ust. 9 pkt 3 updof dla wynagrodzeń z tytułu umów o dzieło dotyczących tłumaczenia tekstów specyfikacji przetargowej oraz życiorysów do przetargu, gdzie nie następuje przeniesienie praw autorskich?
Czy koszt udostępnionych placówkom handlowym witryn chłodzących i nalewaków oraz urządzeń i przedmiotów, tzw. point of sale, służących umożliwieniu i wsparciu sprzedaży produktów Spółki, działającej w dziedzinie produkcji, sprzedaży i dystrybucji napojów, soków i wód mineralnych, jest kosztem poniesionym w celu uzyskania przychodów?