Interpretacje

Interpretacja
19.04.2013 Podatki

Co będzie przychodem Wnioskodawcy, z tytułu świadczenia usług na rzecz Użytkowników Portalu na zasadach opisanych we wniosku? W jakim momencie Wnioskodawca powinien rozpoznać przychód osiągany z tytułu świadczenia usług na rzecz Użytkowników Portalu na zasadach opisanych we wniosku?

Interpretacja
12.08.2009 Podatki

Czy wydatki poniesione w związku z organizacją Konferencji stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?

Interpretacja
17.05.2007 Podatki

Czy koszt słodyczy, napojów bezalkoholowych, herbaty, kawy, poniesiony podczas prezentacji promocyjnych, jest kosztem uzyskania przychodów Spółki jako podwykonawcy P Sp. z o.o., wykonującego prace usługowe na rzecz kontrahenta zagranicznego OM Ph? Przy realizacji usług marketingowych Spółka ponosi ww. koszty związane z organizacją spotkań z kadrą medyczną celem przekazania informacji o lekach (produktach

Interpretacja
17.05.2007 Podatki

Czy w ramach promocji koszt drobnych upominków o wartości poniżej 100 zł na osobę w skali roku jest kosztem uzyskania przychodów? Spółka jako podwykonawca firmy P. Sp. z o.o. wykonuje prace usługowe na rzecz kontrahenta zagranicznego OM P. Przy realizacji usług marketingowych Podatnik ponosi koszty związane z organizacją spotkań z kadrą medyczną celem przekazania informacji o lekach-produktach OM P

Interpretacja
10.05.2007 Podatki

Czy są kosztem uzyskania przychodów wydatki związane z wejściem Spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie w celu pozyskania kapitału zakładowego (na usługi doradcze, opłaty notarialne, badanie sprawozdań, doradztwo prawne, produkcję i emisję spotów reklamowych, doradztwo w zakresie prospektu emisyjnego i in.)? Spółka planuje wejść do obrotu na GPW i podnieść kapitał zakładowy przez zaoferowanie

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy