Wynikiem wykładni przepisów jest uznanie, iż wydatki poniesione w ramach Kosztów Promocyjno-Informacyjnych i Uczestnictwa w Targach stanowią koszty uzyskania przychodów, umożliwiające skorzystanie z ulgi prowzrostowej, o której mowa w art. 18eb Ustawy CIT. Koszty Spersonalizowane nie kwalifikują się jako rozpoznane koszty ulgowe.
Zyski przedsiębiorstwa indyjskiego z tytułu usług modyfikacji materiałów reklamowych świadczonych na rzecz polskiej spółki, kwalifikowane na mocy umowy polsko-indyjskiej, podlegają opodatkowaniu wyłącznie w Indiach, co wyłącza obowiązek poboru zryczałtowanego podatku dochodowego w Polsce.
Wypłacając wynagrodzenie na rzecz kontrahenta z Indii za usługi reklamowe, Spółka nie ma obowiązku pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego u źródła w Polsce, o ile kontrahent nie prowadzi działalności w Polsce poprzez zakład, a Spółka posiada certyfikat rezydencji tego kontrahenta oraz dochowa należytej staranności.
Możliwość rozliczenia broni, amunicji, sprzętu taktycznego i akcesoriów jako koszty uzyskania przychodu, przez prowadzącego zajęcia rekreacyjne na strzelnicy, prowadząc działalność internetową na portalach internetowych (np. platforma oraz innych portali internetowych) o tematyce, broni, amunicji, strzelnic, strzelectwa, użycia broni oraz odpowiednich zachowań z bronią i bezpieczeństwa oraz działalności
Ulga na ekspansję (wydatki na: influencerów, portale sprzedażowe, wynagrodzenie pracowników marketingu, nieobowiązkowe certyfikaty, produkcja próbek, linki sponsorowane, koszty uczestnictwa w targach, reklama)
Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z wydawaniem Magazynu mogą stanowić koszty uzyskania przychodów?
Podatek od towarów i usług w zakresie niepodlegania opodatkowaniu czynności nieodpłatnego przekazania klientom materiałów drukowanych oraz prawa do złożenia korekty deklaracji podatkowej.
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych kontrahentom, w związku z działalnością gospodarczą.
Czy wszystkie wydatki na organizację Maratonu, stanowić będą dla Spółki koszty uzyskania przychodów, w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. 2011 r., Nr 74, poz. 397, ze zm.; dalej: ustawa o PDOP)?
opodatkowanie nieodpłatnego przekazania kontrahentom, w ramach prowadzonej przez Wnioskodawcę działalności, drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, których jednostkowa cena nabycia/jednostkowy koszt wytworzenia przekracza 10zł
Czy wydatki, jakie ma ponieść Spółka na organizację Maratonu stanowić będą koszty uzyskania przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z uroczystością jubileuszową
1.Czy koszt organizacji spotkania firmowego w kwocie netto jest kosztem podatkowym? 2.Czy w przypadku konieczności naliczenia VAT należnego od kwoty netto zorganizowanego spotkania, kwota tego VAT będzie kosztem podatkowym.? 3.Czy w przypadku, gdy kwota VAT wykazana na fakturze dotyczącej zorganizowania spotkania firmowego, nie podlega odliczeniu, będzie ta kwota VAT kosztem podatkowym?
Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki związane z wydawaniem magazynów reklamowych można w całości zakwalifikować jako koszty uzyskania przychodu w momencie ich poniesienia?
Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków reklamowych związanych z rekrutacją studentów na studia.
Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na materiały reklamowe i napoje można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na organizację imprez integracyjnych dla pracowników można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?Czy niepodlegający odliczeniu podatek VAT naliczony związany z kosztami reprezentacji można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? Czy wydatki ponoszone
Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów point of sale (materiały wsparcia punktu sprzedaży przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np. listwy napółkowe, bannery i szyldy reklamowe, plakaty, naklejki, standy, kasetony, maszyny, lodówki, automaty, meble, opatrzone logo), które pozostają własnością Spółki, w
Czy są w całości kosztem uzyskania przychodu wydatki związane z organizacją i prowadzeniem programu przeznaczonego dla klientów dokonujących zakupów w sklepach Spółki, mającego na celu nagradzanie uczestników nabywających towary objęte programem kuponami uprawniającymi do uzyskania rabatu oraz informowanie ich o bieżących promocjach i wyprzedażach?