Informacje o Klientach nabywane przez Wnioskodawcę nie stanowią know-how, w związku z czym nie podlegają opodatkowaniu zryczałtowanym podatkiem u źródła jako należności licencyjne, zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy CIT i art. 12 ust. 2 UPO.
Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z wydawaniem Magazynu mogą stanowić koszty uzyskania przychodów?
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków na zakup usług związanych z gromadzeniem i udostępnianiem danych sprzedażowych, poniesionych na podstawie faktur wystawianych w ww. zakresie przez Kontrahentów.
Czy na fakturze VAT można podawać informacje handlowe dotyczące metody ustalania ceny usługi w złotówkach, opisanej wcześniej w stanie faktycznym?
Czy wynagrodzenia z tytułu usług marketingowych, logistycznych, badania jakości, obsługi finansowej płatności, elektronicznego przesyłania faktur i dostarczania informacji handlowej stanowią pośrednie koszty uzyskania przychodów, bez względu na sposób ustalania ich wartości?
Jakie są skutki podatkowe zwrotu przez Spółdzielnię Mieszkaniową na podstawie obowiązującego od dnia 31 lipca 2007 r. brzmienia ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych wkładu mieszkaniowego?
Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki związane z wydawaniem magazynów reklamowych można w całości zakwalifikować jako koszty uzyskania przychodu w momencie ich poniesienia?
Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków reklamowych związanych z rekrutacją studentów na studia.
Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).
Czy wydatki poniesione na wysłanie katalogów wraz z kartami zamówienia mogą być zaliczone w całości do kosztów uzyskania przychodów?
Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
Czy udostępnienie bezzwrotne (przekazanie) i zwrotne (użyczenie): tablic, ekspozytorów, opisanych w stanie faktycznym, nie podlega ograniczeniom art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy tzn. wydatki te są w całości kosztem uzyskania przychodów w przypadku traktowania ww. tablic i ekspozytorów jako spełniających cechy materiałów informacyjnych?- Czy tablice lub ekspozytory udostępnione przez Spółkę, które nie
Firma będąca producentem wyrobów chemii gospodarczej ponosi koszty usług umieszczania zdjęć produktów i ich cen sprzedaży w gazetkach reklamowych sieci handlowych lub hurtowniach. Jak traktować te koszty? Czy jako reklamę publiczną, czy może limitowaną 0,25% przychodu?
Czy wydatki na: wynajem Sali, wynajem niezbędnego sprzętu technicznego (np. rzutnik, ekran), wyżywienie i koszty noclegów podczas szkolenia, koszty związane z opłaceniem trenerów (krajowych i zagranicznych), dekoracja Sali wykładowej (materiały dekoracyjne, produkty), materiały szkoleniowe (ulotki, foldery, broszury) mogą stanowić k.u.p.
Czy koszty zakupu ulotek, materiałów informacyjnych oraz katalogów reklamowych oraz ich dystrybucji do odbiorców porzez wrzutki prasowe, wysyłkę listów, wyeksponowanie w punktach sprzedaży towarów są wydatkami, które w pełnej wysokości mogą stanowić koszty uzyskania przychodów, jako reklama publiczna?
Prawidłowość zakwalifikowania do kosztów uzyskania przychodów kosztów związanych z zakupem płytek CD i nagraniem na nich wersji testowych programów antywirusowych
Czy wydatki poniesione na wytworzenie i kolportaż gazetki reklamowej należy zaliczyć do kosztów reklamy objętej limitem 0,25% przychodów lud do kosztów reklamy publicznej, czy też, wydatki te należy zaliczyć do "zwykłych" kosztów wykonania usługi, mając na względzie fakt, iż koszty te są w dużej części refakturowane najemcom?
Czy nieodpłatne przekazanie materiałów informacyjnych typu ulotki promocyjne, katalogi, stanowią koszty uzyskania przychodów czy koszty reklamy limitowanej. PDOP-423 / 6 / 2005, postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego
Czy wydatki poniesione na wydanie katalogów informujących o właściwościach oferowanych produktów specjalistycznych, które (katalogi) przesyłane są następnie do stałych odbiorców w celu usprawnienia składania zamówień stanowią dla spółki nielimitowany koszt uzyskania przychodów??
Czy zakup usługi polegającej na przekazaniu gazetek przez dystrybutora potencjalnym klientom Spółki stanowi dla Spółki w całości koszt podatkowy?
Czy nieodpłatne przekazanie gazetek handlowych podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ?
Czy przekazanie klieentom informatorów handlowych i toreb kasowych podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
Czy przekazanie klientom informatorów handlowych i toreb kasowych podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?