Interpretacje

Interpretacja
24.04.2023 Podatki

Prawo do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu towarów przez Spółkę od Dostawców z terytorium Polski, przekazywanych następnie jako nagrody rzeczowe Uczestnikom, obowiązek rozpoznania przez Spółkę wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów na terytorium kraju a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, rozpoznanie przez Spółkę importu towarów a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, uznanie

Interpretacja
12.02.2016 Podatki

Zwolnienie z opodatkowania przychodów z tytułu nagród związanych ze sprzedażą premiową.

Interpretacja
22.07.2015 Podatki

Czy Wnioskodawca, jako płatnik będzie zobowiązany pobrać od wartości wszystkich przekazanych zwycięzcom w Programie nagród podatek dochodowy w stawce 10%, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 2012 r., poz. 361 z późn. zm.) bez względu na status zwycięzcy (pracownik firmy partnerskiej lub osoba współpracująca z firmą partnerską

Interpretacja
13.07.2015 Podatki

Należy zgodzić się ze stanowiskiem Spółki, że obowiązki informacyjne, tj. obowiązek wystawienia i przekazania informacji PIT-8C ciążyć będą na Kliencie, który zleci Wnioskodawcy organizację i obsługę programu motywacyjnego w zamian za określone w umowie wynagrodzenie. Ponadto celem głównym i podstawowym programu motywacyjnego jest zintensyfikowanie sprzedaży produktów Klienta i osiągnięcie jak najwyższego

Interpretacja
22.10.2012 Podatki

Należy stwierdzić, iż uzyskane nagrody w ramach akcji promocyjnych, organizowanych przez Spółkę, skierowanych dla pracowników Banku oraz wybranych Klientów i współpracowników biznesowych uczestniczących razem w imprezie zamkniętej, w okolicznościach, gdy o zwycięstwie w danej akcji decyduje element losowości bądź przypadkowości, stanowić będzie przychód z innych źródeł, podlegający opodatkowaniu zryczałtowanym

Interpretacja
07.10.2010 Podatki

Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych przez Spółkę w związku z działalnością Ambasadorów (w szczególności koszty podróży krajowych i zagranicznych Ambasadorów) w ramach zawartych umów cywilnoprawnych ścisłej współpracy ze Spółką przy promowaniu Mistrzostw Europy w celu zapewnienia Spółce wsparcia w budowaniu pozytywnego wizerunku tej imprezy

Interpretacja
16.12.2009 Podatki

Czy zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych wydawanie nagród, gadżetów i innych świadczeń przewyższających jednorazowo kwotę 100 zł każdorazowo będzie rodziło obowiązek wystawienia PIT-8C i tym samym wskazując podatnika otrzymującego nagrodę do wykazania jej wartości w ww. formularzu?

Interpretacja
11.12.2006 Podatki

Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów

Interpretacja
25.05.2006 Podatki

Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

Interpretacja
09.06.2005 Podatki

Czy świadczenie usług polegających na zorganizowaniu odpłatnych promocji związanych z wydaniem i obsługą kart płatniczych sklasyfikowanych przez Ośrodek Interpretacji Standardów Klasyfikacyjnych Urzędu Statystycznego jako ?Usługi pośrednictwa pieniężnego pozostałe, gdzie indziej niewymienione? (PKWiU 65.12.10-00.90), korzysta ze zwolnienia przedmiotowego od podatku od towarów i usług.

Interpretacja
06.09.2004 Podatki

Czy będzie kosztem uzyskania przychodów należny VAT, naliczany zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług od przekazań nagród, upominków, gratisów na rzecz nabywców towarów w zależności od dokonania zakupów o określonej wartości oraz naliczany od przekazań materiałów informacyjnych i dołączonych upominków do sprzedanych towarów?