Prowadzona sprzedaż wskazanych w opisie sprawy telefonów komórkowych, komputerów, laptopów, konsol do gier oraz akcesoriów sklasyfikowanych w PKWiU 26, nie będzie stanowiła sprzedaży, o której mowa w art. 113 ust. 13 pkt 1 lit. f) tiret drugie ustawy. Jak wynika z opisu sprawy, sprzedaż urządzeń elektronicznych wnioskodawca zamierza realizować wyłącznie stacjonarnie, bez udostępniania ich do sprzedaży
Wydanie interpretacji w zakresie możliwości rozliczenia w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 3% (PKWiU 47.00.76.0 ).
Dotyczy możliwości opodatkowania przychodów z działalności gospodarczej w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
uznania Gminy za podatnika w związku z nabyciem usług do których ma zastosowanie mechanizm odwrotnego obciążenia
Uznanie Gminy za podatnika w związku z nabyciem usług do których ma zastosowanie mechanizm odwrotnego obciążenia.
uznania Gminy za podatnika w związku z nabyciem usług do których ma zastosowanie mechanizm odwrotnego obciążenia
W zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z budową infrastruktury, która będzie dzierżawiona związkowi międzygminnemu oraz zastosowania mechanizmu odwrotnego obciążenia do usług związanych z budową przyłączy wodociągowych do budynków mieszkalnych.
uznania Gminy za podatnika w związku z nabyciem usług związanych z budową POŚ
Opodatkowanie z zastosowaniem mechanizmu odwrotnego obciążenia nabywanej od wykonawcy usługi wykonania instalacji.
Kompleksowość świadczonych usług oraz zastosowanie mechanizmu odwrotnego obciążenia.
Czy wszystkie wykonywane przez R w ramach opisanej umowy czynności powinny być opodatkowane podatkiem od towarów i usług przy zastosowaniu mechanizmu odwróconego obciążenia, czy też według zasad ogólnych?
W zakresie zastosowania mechanizmu odwrotnego obciążenia dla nabywanych usług oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur.
w zakresie uznania Wnioskodawcy za podatnika zobowiązanego do rozliczenia podatku z tytułu świadczeń polegających na wytworzeniu i dostawie masy betonowej na rzecz inwestorów, generalnych wykonawców lub podwykonawców inwestycji budowlanej
1. Czy odpłatne udostępnienie (wynajem) Hali przez Gminę na rzecz podmiotów trzecich (np. firm oraz osób fizycznych) będzie podlegało opodatkowaniu VAT? 2. Jaka będzie właściwa stawka podatku VAT dla czynności odpłatnego udostępnienia (wynajmu) Hali przez Gminę?
Czy Gmina będzie miała prawo do pełnego odliczenia podatku naliczonego wynikającego z zakupów związanych z funkcjonowaniem i utrzymaniem Hali (np. opłat za media, zakupów wyposażenia Hali, kosztów ewentualnych remontów), dokonywanych po zmianie przeznaczenia Hali?
Czy nieodpłatne udostępnienie Hali przez Gminę na cele gminne (tj. na rzecz Szkoły) będzie stanowiło czynność niepodlegającą opodatkowaniu VAT?
Czy, w związku z zamierzoną zmianą przeznaczenia Hali w 2013 r., Gmina ma prawo odliczać w kolejnych latach okresu tzw. korekty wieloletniej, rocznie 1/10 podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki związane z budową Hali oraz 1/5 podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki związane z zakupem wyposażenia Hali, tj.: - dla Hali oddanej do użytkowania w 2009
Podatek od towarów i usług w zakresie stawki podatku dla wyrobów ciastkarskich i ciastek świeżych, których data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia przekracza 14 dni lub 45 dni.
Podatek od towarów i usług w zakresie stawki podatku dla pieczywa, którego data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia przekracza 14 dni.