Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608094)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    szkolenia
    szkolenia
    Kategoria
    Wszystkie Porady i artykuły Interpretacje
    Temat
    Wszystkie godziny nadliczbowe szkolenia
    Indeks tematów
    Wszystkie g
    Artykuł aktualny
    28.06.2023 Kadry i płace

    Czas pracy po zmianach przepisów

    Od 26 kwietnia 2023 r. pracownicy zyskali dodatkowe przerwy w pracy. Zgodnie z nowymi przepisami pracownik, którego dobowy wymiar czasu pracy przekroczy 9 godzin, ma prawo do dwóch 15-minutowych przerw, a jeśli jego praca wyniesie ponad 16 godzin na dobę – do trzech takich przerw. Nowe przepisy uregulowały również zasady wliczania czasu szkoleń do czasu pracy.

    czytaj dalej
    Porada
    12.10.2013 Kadry i płace

    Jak ująć obowiązkowe szkolenie pracownika w ewidencji czasu pracy i wynagrodzeniu

    Pracownik jest zatrudniony na stanowisku informatyka w firmie działającej w branży zbożowej. Kierownik jednostki, pod którą podlega dział informatyczny, skierował pracownika na obowiązkowe specjalistyczne szkolenie organizowane przez zewnętrzną firmę współpracującą w zakresie sprzętu i oprogramowania dla młynów. Szkolenie ma na celu usprawnienie zarządzania użytkownikami firmy. Kurs odbędzie się w

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.