Dotyczy braku prawa do częściowego odliczenia podatku VAT naliczonego z tytułu wydatków ponoszonych na organizację dożynek wymienionych w punktach a – f.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupów towarów i usług poniesionych na inwestycje wodno-kanalizacyjne oraz od zakupów związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury wodno-kanalizacyjnej według indywidualnie wyliczonego prewspółczynnika opartego na ilości dostarczonej wody oraz odebranych ścieków.
Gmina nie ma prawa do odliczenia VAT naliczonego w związku z organizacją imprezy o charakterze kulturalno-rozrywkowym.
Prawo do odliczenia podatku od wydatków związanych z promocją Gminy.
Czy świadczone przez Gminę usługi reklamowe oraz dzierżawa miejsc pod stoiska handlowe stanowią czynności podlegające opodatkowaniu VAT, niekorzystające ze zwolnienia z VAT?
Czy z tytułu prowadzenia podczas Imprez działalności nieodpłatnej, tj. nieodpłatnego wstępu na Imprezy, Gmina jest zobowiązana do naliczenia VAT należnego?
Czy Gmina ma pełne prawo do odliczenia VAT naliczonego z tytułu wydatków ponoszonych na organizację Imprez?
Czy wykonywane przez Gminę w latach 2009-2011 czynności na rzecz sponsorów podlegały opodatkowaniu VAT i nie korzystały ze zwolnienia z VAT?
Czy Gminie przysługuje/będzie przysługiwało pełne prawo do odliczenia VAT naliczonego z tytułu wydatków związanych z organizacją Dożynek ponoszonych w latach 2009-2011 oraz począwszy od 2013 r.?
Czy z tytułu prowadzenia podczas Imprezy działalności nieodpłatnej, tj. zapewnienia nieodpłatnego uczestnictwa w Dożynkach, Gmina jest zobowiązana do naliczenia VAT należnego?
Czy wykonywane przez Gminę począwszy od 2013 r. czynności na rzecz darczyńców będą podlegały opodatkowaniu VAT i nie będą korzystały ze zwolnienia z VAT?
1) opodatkowanie świadczonych przez Gminę usług reklamowych i udostępniania miejsc pod stoiska handlowe; 2) prawo do odliczenia podatku naliczonego
1) opodatkowanie świadczonych przez Gminę usług reklamowych i udostępniania miejsc pod stoiska handlowe; 2) prawo do odliczenia podatku naliczonego
Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy