W zakresie ustalenia, czy: - wydatki poniesione na utworzenie Uczelni będą stanowić dla Wnioskodawcy koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT, - wydatki poniesione na organizację uroczystości otwarcia Uczelni będą stanowić dla Wnioskodawcy koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy
Brak prawa odliczenia podatku naliczonego przez Gminę w związku z realizowanym projektem.
Prawo do pełnego odliczenia podatku naliczonego w związku organizacją biegu.
Dotyczy braku prawa do częściowego odliczenia podatku VAT naliczonego z tytułu wydatków ponoszonych na organizację dożynek wymienionych w punktach a – f.
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego od towarów i usług z faktur dokumentujących wydatki poniesione w związku z realizacją Imprezy
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizowanym projektem organizacja koncertu
Obowiązki płatnika w związku z udziałem sołtysów w szkoleniach, konferencjach, warsztatach, imprezach kulturalnych i sportowych związanych z pełnieniem funkcji publicznej finansowanych z budżetu gminy.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z realizacją imprezy plenerowej.
Prawo do odliczenia pełnej kwoty podatku VAT od wydatków ponoszonych na organizację wyścigu.
Prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego lub zwrotu podatku wynikającego z faktur dokumentujących poniesione wydatki na realizację projektu pn. Organizacja imprezy plenerowej.
W zakresie prawa do odliczenia podatku VAT od wydatków poniesionych przez Gminę na wykonanie projektu pn. Jarmark () realizowanego z dofinansowaniem z funduszu unijnego.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego od poniesionych wydatków na realizację operacji pod nazwą: Promocja lokalnej przedsiębiorczości oraz potencjału gospodarczego Gminy podczas obchodów (...).
Czy Gminie w świetle przedstawionego stanu faktycznego przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków ponoszonych na organizację wydarzenia?
Czy prawidłowym jest opodatkowanie kompleksowej usługi organizacji imprezy okolicznościowej, której zasadniczą jest usługa gastronomiczna PKWiU 56.10.11.0 wraz z elementami pobocznymi (wynajem sali, obsługa kelnerska, oprawa muzyczna, dekoracja sali itp.) stawką podatku VAT 8%, a w odniesieniu do podawanych w trakcie imprezy napojów gorących (kawa, herbata) i napojów chłodzących stawką 23% VAT?
Czy Wnioskodawca prawidłowo dokonuje opodatkowania świadczonych usług wg stawki 8%, czy też powinien świadczoną usługę zakwalifikować jako dostarczanie gotowych dań i opodatkować sprzedaż jako dostawę gotowych dań i posiłków przy zastosowaniu stawki 5%?
W zakresie prawa do odliczenia podatku VAT z otrzymanej faktury dokumentującej nabycie kompleksowej usługi organizacji i produkcji Imprezy.
Stawka podatku dla świadczonych usług organizacji imprez okolicznościowych.
Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy udostępnienie przez Gminę miejsc pod stoiska handlowe stanowi usługę opodatkowaną podatkiem VAT.
Gmina nie ma prawa do odliczenia VAT naliczonego w związku z organizacją imprezy o charakterze kulturalno-rozrywkowym.
Prawo do pełnego odliczenia podatku VAT naliczonego od wydatków na organizację festiwalu z faktur otrzymanych od Agencji artystycznej.
Opodatkowanie odpłatnego udzielenia przez Gminę na rzecz Agencji artystycznej licencji na korzystanie z logo festiwalu i nazwy festiwalu. Prawo do pełnego odliczenia podatku VAT naliczonego od wydatków na organizację festiwalu z faktur otrzymanych od Agencji artystycznej.
opodatkowanie podatkiem VAT odpłatnego udostępniania miejsc pod stoiska handlowe oraz obiekty rekreacyjne
pełne prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu wydatków ponoszonych na organizację Imprez
brak obowiązku naliczenia podatku należnego z tytułu zapewnienia nieodpłatnego wstępu i uczestnictwa w Imprezach