Interpretacja
18.03.2024 Podatki

Kwalifikacja wynagrodzenia związanego z wyświetleniami reklam w serwisie do odpowiedniego źródła przychodu.

Interpretacja
22.03.2023 Podatki

Stylizacja paznokci u kosmetyczki jako koszt uzyskania przychodów w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (współpraca reklamowa w internecie).

Interpretacja
28.02.2023 Podatki

Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków za zakupione reklamy.

Interpretacja
22.11.2022 Podatki

Możliwość uznania za koszt uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup reklamy w serwisie społecznościowym na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Interpretacja
01.09.2022 Podatki

Opodatkowanie dochodu z wyświetlania reklam w filmach umieszczanych w serwisie (...).

Interpretacja
15.07.2022 Podatki

Dotyczy ustalenia źródła przychodów oraz sposobu rozliczenia jako osoby małoletniej.

Interpretacja
23.12.2021 Podatki

Przychody z reklam uzyskiwane w związku z publikacją materiałów muzyczno-filmowych na platformie internetowej - źródło przychodów i kwestia możliwości zastosowania 50% kosztów uzyskania przychodów z art. 22 ust. 9 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Interpretacja
21.10.2020 Podatki

Czy przychody z reklam oraz odtwarzania i zakupu utworów stworzonych przez Wnioskodawcę (w tym coverów) w opisanym stanie faktycznym oraz zdarzeniu przyszłym powinny być rozliczane jako przychody z pozarolniczej działalności gospodarczej, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych? Jeśli nie, to w ramach jakiego źródła przychodów powinny

Interpretacja
25.11.2019 Podatki

Wnioskodawca właściwie dokumentuje naliczony przez Hurtownika bonus, wyrażony jako procent łącznej wartości netto zakupów zrealizowanych przez Franczyzobiorców, jako wynagrodzenie za usługi promowania Hurtownika i wystawia faktury VAT na kwotę udzielonego w tej części bonusu ze stawką podatku w wysokości 23%.

Interpretacja
14.06.2019 Podatki

Czy prawidłowym będzie, jeżeli Wnioskodawczyni uzna za koszt uzyskania przychodów wydatki poniesione na zakup reklamy w serwisie społecznościowym , na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

Interpretacja
04.06.2019 Podatki

Możliwość ewidencjonowania w podatkowej księdze przychodów i rozchodów oraz uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków na zakup reklam na portalu społecznościowym.

Interpretacja
31.08.2016 Podatki

Sposób dokumentowania kwoty związanej z uznaną reklamacją oraz brak prawa do pomniejszenia podstawy opodatkowania i podatku należnego w związku z wypłacanymi kwotami reklamacji.

Interpretacja
13.11.2015 Podatki

Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie potrącalności kosztów uzyskania przychodów.

Interpretacja
19.08.2015 Podatki

Wynagrodzenie z tytułu usług, polegających na udostępnianiu przez Wnioskodawcę innym podmiotom miejsca na reklamy na własnych stronach internetowych, o ile nie są świadczone w ramach pozarolniczej działalności gospodarczej, należy kwalifikować do źródła przychodów najem, dzierżawa lub inne umowy o podobnym charakterze (art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy). Do przychodu w walutach obcych mają zastosowanie przepisy

Interpretacja
06.08.2015 Podatki

Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na: 1. zakup kart przedpłaconych,2. organizację spotkań szkoleniowo-integracyjnych dla pracowników i menadżerów,3. organizację spotkań związanych z obchodami długotrwałej współpracy z danym kontrahentem, w których uczestniczą pracownicy i kontrahenci,4. organizację spotkań dla managementu,5. organizację spotkań z okazji jubileuszu zatrudnienia

Interpretacja
18.06.2015 Podatki

Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z organizacją imprezy jubileuszowej oraz zakupem ławek z logo Wnioskodawcy i logo produktu.

Interpretacja
17.06.2015 Podatki

Zasadność wystawiania dwóch odrębnych faktur za usługi marketingowe oraz za przekazane bony.

Poprzednia Następna