Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków udokumentowanych dokumentami przechowywanymi w formie elektronicznej, gdy papierowe i oryginalne zostaną zniszczone.
Czy Spółce przysługuje prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków zwróconych Pracownikom, poniesionych przez nich w ramach wykonywanych obowiązków służbowych, które Wnioskodawca zamierza księgować w oparciu o raport złożony przez pracownika zgodnie z wewnętrzną polityką z załączonym zdjęciem/skanem dokumentu/ dokumentem elektronicznym wystawionym imiennie na pracownika potwierdzającego
Moment ujęcia w kosztach uzyskania przychodów na podstawie zastępczego dowodu księgowego.
Ustalenie momentu poniesienia kosztów uzyskania przychodu (art. 15 ust. 4e).
Prawo do skorygowania faktury dokumentującej transakcję sprzedaży samochodu stanowiącego wewnątrzwspólnotową dostawę towarów, przesłania skorygowanej faktury do Organu, oraz wykazania transakcji jako WDT w deklaracji podatkowej w okresie rozliczeniowym w którym powstał obowiązek podatkowy oraz w zakresie wystawienia dokumentu VAT–22, złożenia korekty VAT–UE, oraz okresu w którym należy obniżyć podstawę
W zakresie ustalenia, czy w zdarzeniu przyszłym, przedstawionym we Wniosku, Wnioskodawca ma prawo do uwzględnienia w kosztach uzyskania przychodu w podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: „podatek CIT”) wydatków: - spełniających definicję kosztu uzyskania przychodu w podatku CIT z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: „ustawa o CIT”) na podstawie Dokumentów Cyfrowych
W zakresie ustalenia, czy dokumenty własne i obce archiwizowane wyłącznie w formie elektronicznej, pod względem systemowym będą uprawniać Spółkę do zaliczania ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ustawy o CIT (alternatywnie: do ustalania i dokumentowania w oparciu o dokumenty elektroniczne wartości początkowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
Czy udokumentowanie wydatków za pomocą skanów faktur i innych dowodów księgowych, archiwizowanych i przechowywanych w formie elektronicznej będzie stanowiło podstawę zaliczenia tychże wydatków do kosztów uzyskania przychodów?
Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na usługi remontowe (możliwość zaliczenia w poczet kosztów wydatków dokumentowanych fakturą bez numeru NIP).
udokumentowanie faktur otrzymania wpłat rezerwacyjnych fakturą wewnętrzną i odzwierciedlenie w części ewidencyjnej sprzedaży pliku JPK_VAT z oznaczeniem "WEW".
Możliwość przechowywania wyłącznie w postaci elektronicznej faktur i innych dokumentów dokumentujących zakupy towarów i usług, uprawniających do odliczenia podatku VAT i prawo do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur i dokumentów celnych przechowywanych w postaci elektronicznej.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązku złożenia PIT-38.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie ujęcia w momencie sprzedaży towarów cen wynikających z dokonanych w międzyczasie przecen z jednoczesnym powiązaniem tych wartości z wartościami zaksięgowanymi na koncie Przecena magazynu (czyli odchyleniami cen zakupu księgowanymi na koncie Przecena magazynu).
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków dokumentowanych fakturami archiwizowanymi w modelu elektronicznym
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie uwzględnienia przy sprzedaży towarów cen wynikających z dokonanych w międzyczasie przecen z jednoczesnym powiązaniem tych wartości z wartościami zaksięgowanymi na koncie Przecena magazynu (tj. odchyleniami cen zakupu księgowanymi na koncie Przecena magazynu).
Czy wartość rozchodowanych (sprzedanych) towarów handlowych, ustalona według ich cen sprzedaży pomniejszonych o VAT i marżę na sprzedaży, stanowi koszt podatkowy?
Czy dokumentem potwierdzającym poniesienie w 2011 r. wydatku z tytułu użytkowania sieci Internet winien być dowód wpłaty czy faktura?
Nie ma możliwości wystawienia oryginału faktury w formie papierowej i przechowywania kopii tej faktury w formie elektronicznej.
Nie ma możliwości wystawienia oryginału faktury w formie papierowej i przechowywania kopii tej faktury w formie elektronicznej.
Czy faktury zakupu otrzymane przez Spółkę faxem lub też mailem, stanowią dokument uprawniający do obniżenia podatku należnego VAT o podatku naliczony wykazanych w tychże fakturach, czy też Spółka winna dokonać odliczenia podatku dopiero w momencie otrzymania tych faktur pocztą lub też osobiście?
Czy Spółka poprawnie chce zorganizować wymianę faktur w taki sposób, że podpisze umowy, w których odbiorcy faktur zgodzą się na przesyłanie faktur w formacie PDF za pomocą poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail zgodnie z wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego z 20 maja 2010 r., sygn. I FSK 1444/09 a przechowywania kopii faktur na nośnikach informacji z gotowością wydrukowania ich na żądanie