Organizacja konkursów, loterii promocyjnych, loterii audiotekstowych lub sprzedaży premiowej.
Skutki podatkowe powstałych w związku z organizowaniem i prowadzeniem akcji marketingowych.
Rozliczenia wynagrodzenia, dokumentowania otrzymanego wynagrodzenia, momentu powstania obowiązku podatkowego w przypadku zakupu nagród na podstawie przedpłaty otrzymanej od klienta, ewidencjonowania na kasie rejestrującej wydania nagród, dokumentowania sprzedaży w sytuacji niewydania nagród , korekty dokumentacji w sytuacji, gdy Wnioskodawca zakupi nagrody po cenie niższej od określonej pomiędzy Wnioskodawcą
Ustalenie podstawy opodatkowania dla świadczonych usług ubezpieczenia grupowego uwzględnianej na fakturze VAT, w deklaracji VAT-7 oraz przy obliczaniu współczynnika sprzedaży;
konsekwencji podatkowych sprzedaży towaru dodatkowego w przypadku sprzedaży wiązanej z towarem podstawowym
Czy Spółka prawidłowo określa przychód i koszty podatkowe dla celów rozliczeń w podatku dochodowym od osób prawnych?
Wystawienie przez Wnioskodawcę faktury wewnętrznej, dokumentującej nieodpłatne wydanie towarów, spowodowałoby dwukrotne opodatkowanie tego samego towaru. Raz w fakturze wystawionej przez Agencję Reklamową na rzecz Wnioskodawcy, a drugi raz przez samego Wnioskodawcę.