Interpretacje

Interpretacja
29.05.2024 Podatki

Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art

Interpretacja
11.08.2021 Podatki

Opodatkowania podatkiem VAT dotacji oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur uzyskanych od wykonawcy w związku z realizacją projektu

Interpretacja
02.08.2021 Podatki

Ponoszone koszty na zakup i użytkowanie samochodu, wydatków na koszty promocji oraz na posiłki w restauracji.

Interpretacja
11.06.2021 Podatki

Czy Wnioskodawca może zaliczyć w koszty uzyskania przychody wydatek z tytułu umowy dot. ekspozycji stojaka firmowego (pytanie oznaczone we wniosku nr 1)?

Interpretacja
14.11.2014 Podatki

W zakresie obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej towarów wymienionych w § 4 ust. 1 pkt 1 lit. i) i n) rozporządzenia w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących oraz sposobu ewidencjonowania na kasie rejestrującej nieodpłatnego wydania towarów jako nagród w ramach akcji promocyjnych i prezentów pracownikom i dokonywania zapisów korygujących

Interpretacja
14.08.2014 Podatki

Prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn.

Interpretacja
28.02.2014 Podatki

1. Czy kwoty stanowiące wydatki na reklamę i promocję projektu budowy sieci kanalizacyjnej współfinansowanego ze środków UE, można zaliczyć do wartości wytworzonych (ulepszonych) środków trwałych? 2. Czy opłatę za przyłączenie do sieci energetycznej koniecznej do zasilania przepompowni ścieków montowanych w ramach budowy sieci kanalizacyjnej można zaliczyć do wartości wytworzonych (ulepszonych) środków

Interpretacja
13.10.2011 Podatki

Gmina nie ma prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z działaniami na rzecz ochrony nietoperzy.

Interpretacja
25.09.2009 Podatki

Czy działanie Spółki polegające na ustawianiu na terenie sklepów ekspozycji mającej na celu reklamę i promowanie towarów Spółki stanowi czynność oddania do nieodpłatnego używania, które rodzą konsekwencje zawarte w art. 16 ust. 1 pkt 63 lit. c?

Interpretacja
16.03.2007 Podatki

Dotyczy wpływu na podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych działania polegającego na ustawieniu w sklepach ekspozytorów prezentujących wyroby Spółki, stosownie do przepisów ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).

Interpretacja
16.03.2007 Podatki

Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów całości wydatków na zakup lub wytworzenie we własnym zakresie ekspozytorów do prezentacji płytek ceramicznych.

Interpretacja
08.02.2007 Podatki

Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie

Interpretacja
23.10.2006 Podatki

Czy wydatki, w związku z którymi brak w dniu bilansowym dokumentów (faktur), są kosztami uzyskania przychodów w roku podatkowym, w którym otrzymano dokumenty, czy też te, w stosunku do których dokumenty otrzymano po zakończeniu roku podatkowego, ale przed terminem złożenia CIT-8 lub datą rzeczywistego złożenia CIT-8, w zależności od ich związku pośredniego lub bezpośredniego z przychodami danego roku

Interpretacja
27.07.2006 Podatki

Czy są kosztem uzyskania przychodu wydatki za usługi świadczone przez odbiorcę towarów-sieć handlową zgodnie z umowami współpracy (1/ odbiorca zobowiązuje się do sprzedaży towarów Spółki za pośrednictwem katalogu i przez sklep internetowy, 2/ sprzedaż towarów Spółki jako towaru promocyjnego, 3/ umowy z supermarketem, zgodnie z którymi towar jest zamieszczany w gazetce, wystawiany do akcji promocyjnej