Dotyczy czy można prowadzić wspólną ewidencję przychodów i kosztów dla Zezwolenia i Decyzji o Wsparciu i łączyć pomoc publiczną, oraz czy Spółka skorzystała z pomocy publicznej na podstawie Decyzji o Wsparciu
Czy Spółka może prowadzić wspólną ewidencję dla posiadane decyzje o wsparciu, oraz czy pomoc publiczna wynikająca z posiadanych decyzji o wsparciu powinna być wykorzystana zgodnie z kolejnością wydania
Ustalenie, czy Spółka może prowadzić jedną wspólną ewidencję rachunkową jeśli prowadzi działalność na podstawie DoW1 i DoW2, oraz czy pomoc publiczna z DoW1 i DoW2 powinna być rozliczana zgodnie z datami ich wydania (kolejność chronologiczna)
Ustalenie, czy Spółka może prowadzić jedną wspólną ewidencję rachunkową jeśli prowadzi działalność na podstawie DoW1 i DoW2, oraz czy pomoc publiczna z DoW1 i DoW2 powinna być rozliczana zgodnie z datami ich wydania (kolejność chronologiczna)
czy dla celów określenia wysokości dochodu (straty) z tytułu prowadzenia działalności na terenie SSE w oparciu o Zezwolenia oraz działalności w oparciu o DoW, Spółka może prowadzić jedną wspólną ewidencję dla działalności podlegającej zwolnieniu z PDOP, prowadzonej na podstawie posiadanych w danym okresie Zezwoleń oraz DoW; - czy zwolnieniu z PDOP powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności