Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art
Organizacja konkursów, loterii promocyjnych, loterii audiotekstowych lub sprzedaży premiowej.
Czy koszty kuponów gry T-L o wartości 1,40 zł, przekazywanych nieodpłatnie nabywcom kuponów gry T-M w celu uatrakcyjnienia sprzedaży, są kosztami reklamy nielimitowanej czy limitowanej, czy kosztami działalności poniesionymi w celu zwiększenia przychodu i zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych są kosztami uzyskania przychodu?
Czy poniesione przez Spółkę wydatki dotyczące usług takich jak: testowanie nowych produktów, usługi marketingowe, reklamowe, logistyczne, promocyjne, pośrednictwa handlowego oraz inne mające na celu intensyfikację sprzedaży, świadczonych przez odbiorcę towarów oraz usług świadczonych przez dystrybutora są kosztem uzyskania przychodu?