Dotyczy prawa Spółki do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków związanych z organizacją uroczystego otwarcia Nowego Salonu.
W zakresie ustalenia czy przekazywane prezenty, upominki, gadżety, o których mowa w przedstawionym stanie faktycznym, zarówno osobom szkolonym, pracownikom jak i kontrahentom i innym osobom biznesowym należą do dochodów opodatkowanych ryczałtem i należy zaliczyć do ukrytych zysków lub wydatków niezwiązanych z działalnością oraz czy przedstawione w stanie faktycznym zakupy usług gastronomicznych i cateringowych
Obowiązek naliczenia podatku VAT należnego w związku z przekazaniem nagród Uczestnikom Okresowych Promocji.
Brak uznania nieodpłatnego przekazania prezentów o małej wartości na rzecz pracowników za odpłatną dostawę towarów podlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT oraz braku obowiązku ewidencjonowania tych czynności przy zastosowaniu kasy rejestrującej.
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia, podlegania opodatkowaniu nieodpłatnego przekazania oraz podstawy opodatkowania.
brak prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego w związku nabyciem Prezentów, które następnie przekazuje Pracownikom/Współpracownikom brak obowiązku naliczenia podatku VAT należnego w związku z ich przekazaniem
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa Wnioskodawcy do odliczenia podatku naliczonego od zakupionych prezentów dla osób ankietowanych oraz uznania, czy nieodpłatne przekazanie prezentów w trakcie ankietowania podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.
Uznanie nieopłatnie przekazywanych towarów za prezenty o małej wartości oraz brak opodatkowania ich przekazań.
Prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia bransoletek i zawieszek do nich.
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania blogerom internetowym egzemplarzy wózków dziecięcych należących do Spółki w celu promocji.
Opodatkowanie i odliczenie VAT dot. prezentów przekazywanych osobom współpracującym ze spółką;
W zakresie braku opodatkowania nieodpłatnego przekazania Prezentów o cenie netto do 10 zł, także w opakowaniach zbiorczych.
Podatek od towarów i usług w zakresie wskazania, czy w ramach Modelu I nieodpłatne przekazanie Towarów promocyjnych powinno być przez Spółkę traktowane na potrzeby VAT jako czynność niepodlegająca opodatkowaniu.
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania Towarów promocyjnych, których cena jednostkowa nabycia (bez VAT) nie przekracza 10 zł oraz jednorazowego przekazania kontrahentowi większej ilości Towarów, których cena jednostkowa nabycia (bez VAT) nie przekracza 10 zł, w opakowaniach zbiorczych, których łączna wartość przekracza 10 zł netto, podstawy opodatkowania dostawy Towarów dokonywanej po cenie promocyjnej
opodatkowanie nieodpłatnego przekazania prezentów i innych artykułów służących promocji Powiatu oraz sposób udokumentowania tego przekazania prezentów
Opodatkowanie przekazywanych nieodpłatnie Gadżetów o jednostkowej wartości 10 zł także w przypadku jednorazowego przekazania większej liczby Gadżetów (w tym w jednym opakowaniu np. pudełku), o łącznej wartości przekraczającej 10 zł netto
Opodatkowanie przekazywanych nieodpłatnie słodyczy, kaw, herbat, napojów, kalendarzy i alkoholu w formie koszy prezentowych o łącznej wartości 80 zł lub 150 zł
Brak obowiązku opodatkowania nieodpłatnego przekazania egzemplarzy czasopisma oraz brak obowiązku ewidencjonowania tej czynności.
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania Produktów, których jednostkowa wartość (cena nabycia) nie przekracza 10 PLN netto, nawet jeśli Produkty są przekazywane w opakowaniach zbiorczych, których łączna wartość przekracza 10 PLN netto w świetle przepisów ustawy o VAT obowiązujących od dnia 1 kwietnia 2011 r. do dnia 31 marca 2013 r. jak i od dnia 1 kwietnia 2013 r.
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania Produktów, których jednostkowa wartość (cena nabycia) nie przekracza 10 PLN netto, nawet jeśli Produkty są przekazywane w opakowaniach zbiorczych, których łączna wartość przekracza 10 PLN netto w świetle przepisów ustawy o VAT obowiązujących od dnia 1 kwietnia 2011 r. do dnia 31 marca 2013 r. jak i od dnia 1 kwietnia 2013 r.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom
Nieodpłatne przekazanie gadżetów reklamowych w ramach działań marketingowych partnerom biznesowym lub ich pracownikom oraz w ramach akcji marketingowo-reklamowych indywidualnym konsumentom nie będzie podlegało opodatkowaniu podatkiem VAT, bez względu na ilość przekazywanych jednemu podmiotowi towarów, z uwagi na fakt, że jednostkowa cena nabycia (koszt wytworzenia) tych towarów nie przekroczy 10 zł