Ustalenie kosztów uzyskania przychodów oraz przychodów związanych ze sprzedażą premiową za cenę 1 zł.
Szef Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) może z urzędu (czyli z własnej inicjatywy) zmienić wydaną wcześniej przez Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) interpretację indywidualną. Dzieje się tak, jeśli stwierdził jej nieprawidłowość, uwzględniając w szczególności orzecznictwo sądów, Trybunału Konstytucyjnego lub Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Szef KAS nie jest w tym zakresie
W zakresie ustalenia, czy wydatki na nagrody przyznawane w Programie (Nagrody Pieniężne, Nagrody Rzeczowe i Dodatkowe Nagrody) stanowią dla A. koszt uzyskania przychodów w rozumieniu podatku dochodowego od osób prawnych, który jest potrącalny w dacie poniesienia kosztu, tj. w dacie ujęcia kosztu w księgach rachunkowych na podstawie otrzymanej faktury lub na podstawie innego dowodu w przypadku braku
Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród w ramach sprzedaży premiowej.
Nagrody - w postaci zwrotu zapłaconych odsetek od kredytu, których wartość nie przekroczy kwoty 2000 zł przekazywane przez Wnioskodawcę osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej - są związane ze sprzedażą premiową usług, tym samym objęte są zwolnieniem przedmiotowym wynikającym z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
w zakresie ustalenia, czy wydatki poniesione przez spółkę komandytową na nabycie towarów, bonów towarowych, wycieczek itp., które będą przedmiotem sprzedaży premiowej za cenę 1 zł brutto za sztukę (zgodnie z regulaminem sprzedaży premiowej) będą stanowiły u komplementariusza (spółki z o.o.) koszty uzyskania przychodów jako koszt własny sprzedaży (koszt bezpośredni), proporcjonalnie do posiadanych udziałów
Kwoty pieniężne wypłacane przez Bank - w ramach programów typu moneyback posiadaczom kart debetowych lub kredytowych oraz kwot stanowiących zwrot jednej lub dwóch rat kapitałowo-odsetkowych, jeżeli związane są one z usługą udzielenia i obsługi kredytu mogą korzystać ze zwolnienia z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Od wartości ww. nagród
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie przychodu podatkowego.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie przychodu podatkowego.
Obowiązki płatnika związane z prowadzoną akcją promocyjną - sprzedaż premiowa.
Obowiązki płatnika w związku z przekazaniem nagród związanych z działaniem promocyjnym
Obowiązki płatnika w związku z przekazaniem nagród związanych z działaniem promocyjnym
Obowiązki płatnika w związku z przekazaniem nagród związanych z działaniem promocyjnym
1) Czy nagroda pieniężna otrzymana przez klienta Banku w ramach sprzedaży premiowej związanej z posiadaniem rachunku bankowego będzie korzystać ze zwolnienia przedmiotowego z podatku PIT, pod warunkiem, że wartość nagrody nie przekroczy 760 PLN w miesięcznym okresie rozliczeniowym?2) Czy w przedstawionym stanie faktycznym Bank będzie zwolniony z obowiązku pobrania i odprowadzenia zryczałtowanego podatku
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Czy Premie otrzymane przez klienta w ramach planowanych Promocji, stanowić będą sprzedaż premiową, o której mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych ?
Opodatkowanie jednorazowej nagrody przyznawanej klientom w ramach organizowanych przez Bank promocji .
Czy powstanie przychód podatkowy po stronie Wnioskodawcy z tytułu wykonywanych przez XX SA czynności, za które Wnioskodawca otrzymuje punkty w ramach Programu Lojalnościowego?Czy przychód powinien być rozpoznany w wysokości udzielonego opustu z tytułu wykorzystanych w Programie Lojalnościowym punktów w dniu dokonania kompensaty (wykorzystania punktów), rozumianej jako zapłata, tj. w dniu wystawienia
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych ze sprzedażą premiową oraz obowiązki płatnika związane z osiąganymi przychodami przez beneficjentów będących osobami prawnymi z tytułu sprzedaży premiowej.
Czy świadczenia dokonywane w związku z akcjami promocyjnymi oferowanymi przez Bank przekazywane osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą należy zakwalifikować do źródeł przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 361 ze zmianami; dalej jako: ustawa o pdof)
1. Czy nagrody przekazywane przez Bank na rzecz klientów, osób fizycznych, w ramach przedstawionego w opisie stanu faktycznego schematu programów premiowych, lojalnościowych oraz akcji promocyjnych organizowanych przez Bank stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową towarów i usług w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób oraz podlegają opodatkowaniu 10%
Obowiązek Spółki jako płatnika związanych z przekazaniem Klientom świadczeń w ramach organizowanych przez Spółkę akcji promocyjnych stanowiących konkursy, loterie oraz sprzedaże premiowe
Czy nagrody (premie) pieniężne wydane przez Bank klientom (osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej), w związku z opisanymi w stanie faktycznym promocjami usług finansowych, polegającymi na sprzedaży premiowej oferowanych przez Bank Produktów Finansowych, których jednorazowa wartość przekroczy 760 zł, podlegać będą zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 4b ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku