Obowiązki płatnika w związku z pokryciem kosztów noclegów i wyżywienia oraz ewentualnych kosztów szkoleń zewnętrznych Członków Rady Nadzorczej na posiedzeniu wyjazdowym.
w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów ponoszonych kosztów szkoleń na rzecz członków rady nadzorczej Banku.
1. Czy od zakupu artykułów spożywczych (kawa, herbata, ciastka, woda) na potrzeby sekretariatu i biur, które będą zużywane jako drobne poczęstunki przez klientów odwiedzających powstałą Spółkę a także przez pracowników podczas zebrań i narad, jednostka będzie mogła odliczać podatek naliczony przy nabywaniu przedmiotowych towarów oraz czy powinna wystawiać fakturę wewnętrzną w celu naliczenia podatku
Czy poniesione na rzecz Rady Nadzorczej wydatki takie jak zakup kawy, herbaty, soków, wody, słodyczy, ciast, innych artykułów spożywczych, z których przygotowywane są drobne poczęstunki (najczęściej kanapki), które podawane są na posiedzeniach Rady Nadzorczej, Bank może uznać za koszty uzyskania przychodów na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?