Obowiązki płatnika w związku z przyznaniem uprawnionym pracownikom kart żywieniowych.
Czy wydatki ponoszone przez Spółkę będą stanowiły dla niej wydatek niezwiązany z działalnością gospodarczą w rozumieniu art. 28m ust. 1 pkt 3 ustawy o CIT, a w konsekwencji będą podlegały opodatkowaniu ryczałtem od dochodów spółek?
Obowiązki płatnika w związku z przyznaniem uprawnionym pracownikom kart żywieniowych.
Obowiązki płatnika w związku z przyznaniem uprawnionym pracownikom bonów towarowo-żywieniowych.
Obowiązki płatnika w związku z przyznaniem uprawnionym pracownikom kuponów żywieniowych.
Obowiązki płatnika w związku z przyznaniem uprawnionym pracownikom przedpłaconych kart płatniczych na posiłki profilaktyczne i napoje.
Obowiązki płatnika w związku z przyznaniem uprawnionym pracownikom kuponów żywnościowych.
Powstanie obowiązku podatkowego w związku z otrzymaną pomocą finansową z tytułu wycofania z rynku niesprzedanych owoców - uznanie otrzymanego dofinansowania za zapłatę za dostarczone towary.
możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów: wydatków na zakup artykułów spożywczych do Sekretariatu Zarządu; wydatków na gastronomię w związku ze spotkaniami członków Zarządu Spółki oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Spółki z kontrahentami; wydatków na zakup artykułów spożywczych dla biegłych rewidentów, osób wykonujących czynności kontrolne
Czy koszty ponoszone na zakup towarów usług wskazanych w pkt 1 - 6 stanu faktycznego mogą być przez Bank zaliczone do kosztów uzyskania przychodów (kosztów podatkowych) na podstawie art. 15 ust. 1 UPDOP i nie powinny być traktowane jako wydatki na reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 UPDOP.
1. Czy od zakupu artykułów spożywczych (kawa, herbata, ciastka, woda) na potrzeby sekretariatu i biur, które będą zużywane jako drobne poczęstunki przez klientów odwiedzających powstałą Spółkę a także przez pracowników podczas zebrań i narad, jednostka będzie mogła odliczać podatek naliczony przy nabywaniu przedmiotowych towarów oraz czy powinna wystawiać fakturę wewnętrzną w celu naliczenia podatku
1. Czy od zakupu artykułów spożywczych (kawa, herbata, ciastka, woda) na potrzeby sekretariatu i biur, które są zużywane jako drobne poczęstunki przez klientów odwiedzających Zakład budżetowy a także przez pracowników podczas zebrań i narad, jednostka może odliczać podatek naliczony przy nabywaniu przedmiotowych towarów oraz czy powinna wystawiać fakturę wewnętrzną w celu naliczenia podatku należnego
Czy wartość otrzymanego przez pracownika dowodu do otrzymania kolejnego (dodatkowego) posiłku profilaktycznego w ramach pracy w godzinach nadliczbowych objęta jest zwolnieniem, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 11b ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, czy też wartość tego posiłku powinna zostać wliczona do dochodu pracownika podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym?