Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art
Prawo do odliczenia pełnych kwot podatku naliczonego z tytułu wydatków poniesionych na realizację inwestycji.
Podatek od towarów i usług w zakresie wskazania podstaw opodatkowania.
Obowiązki płatnika, w związku z wydaniem klientom bonów w ramach akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród w ramach sprzedaży premiowej.
Organizacja konkursów, loterii promocyjnych, loterii audiotekstowych lub sprzedaży premiowej.
Kwoty pieniężne wypłacane przez Bank - w ramach programów typu moneyback posiadaczom kart debetowych lub kredytowych oraz kwot stanowiących zwrot jednej lub dwóch rat kapitałowo-odsetkowych, jeżeli związane są one z usługą udzielenia i obsługi kredytu mogą korzystać ze zwolnienia z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Od wartości ww. nagród
Rozliczenia wynagrodzenia, dokumentowania otrzymanego wynagrodzenia, momentu powstania obowiązku podatkowego w przypadku zakupu nagród na podstawie przedpłaty otrzymanej od klienta, ewidencjonowania na kasie rejestrującej wydania nagród, dokumentowania sprzedaży w sytuacji niewydania nagród , korekty dokumentacji w sytuacji, gdy Wnioskodawca zakupi nagrody po cenie niższej od określonej pomiędzy Wnioskodawcą
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie przychodu podatkowego.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie przychodu podatkowego.
Dotyczy ustalenia czy udzielane premie stanowią opusty, obniżenia podstawy opodatkowania i podatku VAT, sposobu ich dokumentowania oraz terminu obniżenia podstawy opodatkowania i podatku należnego.
Dotyczy ustalenia podstawy opodatkowania w podatku VAT udzielanych aptekom rabatów pośrednich, sposobu ich dokumentowania oraz terminu obniżenia podstawy opodatkowania i podatku należnego.
Obowiązki płatnika w związku z przekazaniem nagród związanych z działaniem promocyjnym
Obowiązki płatnika w związku z przekazaniem nagród związanych z działaniem promocyjnym
Obowiązki płatnika w związku z przekazaniem nagród związanych z działaniem promocyjnym
obniżenia podstawy opodatkowania w podatku VAT w związku z udzielanymi przez Wnioskodawcę aptekom rabatami pośrednimi oraz sposobu ich dokumentowania i terminu obniżenia obrotu i kwoty podatku
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego, w przypadku naród wydawanych osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą w związku z akcjami promocyjnymi organizowanymi przez Bank, Bank będzie zobowiązany do poboru 19% zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z reżimem wynikającym z art. 41 ust. 4 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
Czy powstanie przychód podatkowy po stronie Wnioskodawcy z tytułu wykonywanych przez XX SA czynności, za które Wnioskodawca otrzymuje punkty w ramach Programu Lojalnościowego?Czy przychód powinien być rozpoznany w wysokości udzielonego opustu z tytułu wykorzystanych w Programie Lojalnościowym punktów w dniu dokonania kompensaty (wykorzystania punktów), rozumianej jako zapłata, tj. w dniu wystawienia
Dotyczy ustalenia podstawy opodatkowania w podatku VAT udzielanych aptekom rabatów pośrednich oraz sposobu i terminu ich dokumentowania.
Czy świadczenia dokonywane w związku z akcjami promocyjnymi oferowanymi przez Bank przekazywane osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą należy zakwalifikować do źródeł przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 361 ze zmianami; dalej jako: ustawa o pdof)
1. Czy nagrody przekazywane przez Bank na rzecz klientów, osób fizycznych, w ramach przedstawionego w opisie stanu faktycznego schematu programów premiowych, lojalnościowych oraz akcji promocyjnych organizowanych przez Bank stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową towarów i usług w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób oraz podlegają opodatkowaniu 10%
Obowiązek Spółki jako płatnika związanych z przekazaniem Klientom świadczeń w ramach organizowanych przez Spółkę akcji promocyjnych stanowiących konkursy, loterie oraz sprzedaże premiowe