Opodatkowanie zwrotu równowartości przyznanych abonentowi ulg w przypadku jednostronnego, dokonanego przez abonenta lub z winy abonenta, przedterminowego rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Przedmiotem zapytania Spółki jest określenie zasad rozliczania ponoszonych od 1 stycznia 2007r. kosztów usług interconnectu oraz roamingu, tj. wartości faktur, jakie spółka otrzymuje od innych operatorów telekomunikacyjnych, obejmujących koszt usług, jakie operatorzy ci świadczą na rzecz Spółki.
Jak powstaje przychód należny przy sprzedaży abonentom korzystającym z usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Spółkę urządzeń: sprzętu telekomunikacyjnego, służących nawiązywaniu połączeń, przesyłaniu wiadomości tekstowych, dostępowi do Internetu, telefonów komórkowych i akcesoriów: zestawy bluetooth, zestawy samochodowe głośnomówiące, adaptery antenowe, kable do transmisji danych - związanych
Czy są kosztem uzyskania przychodu wydatki na organizację i obsługę programu, wydatki na sfinansowanie gratyfikacji (bony towarowe lub kwoty pieniężne) Uczestnikom, tj. pracownikom Agentów-niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność gospodarczą, pośrednicząc w zawieraniu usług telekomunikacyjnych przez Podatnika. Między Spółką a Uczestnikami nie istnieje i nie będzie żadnej umownej więzi
Czy są w całości kosztem uzyskania przychodu wydatki związane z organizacją i prowadzeniem programu przeznaczonego dla klientów dokonujących zakupów w sklepach Spółki, mającego na celu nagradzanie uczestników nabywających towary objęte programem kuponami uprawniającymi do uzyskania rabatu oraz informowanie ich o bieżących promocjach i wyprzedażach?
Jak Spółka powinna rozpoznać koszt podatkowy usług interconnect i roaming świadczonych na rzecz Spółki przez innych operatorów krajowych i zagranicznych ?
Jednostka zwróciła się do Urzędu Skarbowego w Prudniku z następującymi pytaniami:1. Czy przy obciążaniu pracownika za prywatne rozmowy telefoniczne powadzone z aparatu służbowego należy wystawić faktury indywidualne dla każdego pracownika, czy też wystarczające jest wystawienie jednej zbiorczej faktury wewnętrznej na koniec miesiąca? Zaznaczono przy tym, że pracownicy wpłacają należność za rozmowy
Kiedy powstanie przychód należny w usługach telekomunikacyjnych świadczonych przez Spółkę na przełomie lat 2003 i 2004 w związku z wejściem w życie od 01.01. 2004 r. zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych? M. in. w przypadku, gdy fakturę dotyczącą lat 2003 i 2004 wystawiono w 2003 r. z terminem płatności w 2003 r.