Możliwość skorzystania ze zwolnienia od akcyzy paliwa lotniczego, używanego do statków powietrznych, do świadczenia odpłatnych usług lotniczych w postaci pokazu lotniczego
Opodatkowanie dochodów uzyskanych w związku z pracą wykonywaną na jednostkach pływających (statkach towarowych), eksploatowanych w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwa z siedzibą odpowiednio w Wielkiej Brytanii, Meksyku, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zastosowanie metod unikania podwójnego opodatkowania, obowiązek złożenia zeznań podatkowych oraz możliwość skorzystania
Możliwość opodatkowania dochodów osiąganych uzyskanych z tytułu pracy wykonywanej na jachcie przeznaczonym do organizacji rejsów o charakterze rekreacyjnym, zastosowania zwolnienia przedmiotowego oraz możliwości odliczenia podatku i składek zdrowotnych zapłaconych w Holandii.
Opodatkowanie dochodów uzyskanych z pracy wykonywanej na statku morskim eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez podmiot z siedzibą w Wielkiej Brytanii.
Opodatkowanie dochodów uzyskanych w Wielkiej Brytanii i na Cyprze oraz zastosowanie ulgi abolicyjnej.
Opodatkowanie dochodów uzyskanych w Turcji i Stanach Zjednoczonych Ameryki oraz możliwość zastosowania ulgi abolicyjnej.
Opodatkowanie Armatora z siedzibą i miejscem zarządu na Litwie z tytułu wypłacanego mu wynagrodzenia za czarter statków wraz z załogą, w celu transportu przedstawicieli polskiej spółki do określonych miejsc.
Możliwość stosowania ulgi abolicyjnej do wynagrodzenia wypłaconego z tytułu pracy na statku eksploatowanym w komunikacji międzynarodowej przez przedsiębiorstwo z siedzibą i faktycznym zarządem w Japonii.
Zastosowanie ulgi abolicyjnej, do wynagrodzeń uzyskanych w Meksyku z pracy na pokładzie statku morskiego przeznaczonego do wykonywania odwiertów oraz innych prac interwencyjnych na odwiertach.
Opodatkowanie Armatora z siedzibą i miejscem zarządu w Wielkiej Brytanii z tytułu wypłacanego mu wynagrodzenia za czarter statków wraz z załogą, w celu transportu przedstawicieli polskiej spółki do określonych miejsc.
Opodatkowanie Armatora z siedzibą i miejscem zarządu w Irlandii z tytułu wypłacanego mu wynagrodzenia za czarter statków wraz z załogą, w celu transportu przedstawicieli polskiej spółki do określonych miejsc.
Opodatkowanie Armatora z siedzibą i miejscem zarządu w Holandii z tytułu wypłacanego mu wynagrodzenia za czarter statków wraz z załogą, w celu transportu przedstawicieli polskiej spółki do określonych miejsc.
Opodatkowanie Armatora z siedzibą i miejscem zarządu w Danii z tytułu wypłacanego mu wynagrodzenia za czarter statków wraz z załogą, w celu transportu przedstawicieli polskiej spółki do określonych miejsc.
Opodatkowanie wynagrodzenia dla Armatora ze Szwecji z tytułu czarteru statków wraz z załogą.
Opodatkowanie Armatora z siedzibą i miejscem zarządu na Cyprze z tytułu wypłacanego mu wynagrodzenia za czarter statków wraz z załogą, w celu transportu przedstawicieli polskiej spółki do określonych miejsc.
Opodatkowanie wynagrodzenia dla Armatora z Norwegii z tytułu czarteru statków wraz z załogą.
Zastosowanie metody unikania podwójnego opodatkowania oraz ulgi abolicyjnej do dochodów uzyskanych z tytułu pracy wykonywanej na statku o przeznaczeniu badawczo/hydrograficznym eksploatowanym na wodach Egiptu i wodach Surinamu.
Opodatkowanie Armatora z siedzibą i miejscem zarządu w Danii, z tytułu wypłacanego mu wynagrodzenia za czarter statków wraz z załogą, w celu transportu przedstawicieli polskiej spółki z o.o. do określonych miejsc na Morzu Bałtyckim
Skutki podatkowe uzyskiwania dochodów z pracy najemnej wykonywanej na statku wiertniczym.
Możliwość skorzystania z ulgi abolicyjnej bez ograniczenia kwotowego.
Możliwość skorzystania z ulgi abolicyjnej na podstawie art. 27g ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w odniesieniu do dochodów uzyskanych w 2022 r. i w latach następnych.
Możliwość zastosowania metody unikania podwójnego opodatkowania oraz ulgi abolicyjnej.
Brak możliwość skorzystania z ulgi abolicyjnej w odniesieniu do dochodów uzyskiwanych z pracy najemnej wykonywanej na statku klasyfikowanym jako FPSO (pływający obiekt produkcyjno-magazynowo-przeładunkowy).