Interpretacja
12.01.2024 Podatki

Poniesione przez Spółkę wydatki na rzecz kontrahentów, np. koszty zakupu prezentów, gadżetów, okolicznościowych upominków, koszty spotkań biznesowych, w tym opłacenie usług gastronomicznych, cateringowych, zakup napojów i żywności itp., pozostają w bezpośrednim związku z działalnością gospodarczą Spółki bowiem ww. koszty ponoszone są w celu wykreowania pozytywnej opinii Spółki, budowania wizerunku

Interpretacja
05.04.2023 Podatki

CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na prezenty przekazywane kontrahentom.

Interpretacja
04.04.2016 Podatki

Opodatkowanie przekazywanych nieodpłatnie słodyczy, kaw, herbat, napojów, kalendarzy i alkoholu w formie koszy prezentowych o łącznej wartości 80 zł lub 150 zł

Interpretacja
04.11.2015 Podatki

Wnioskodawca nie będzie miał prawa do odliczenia podatku VAT od wydatków udokumentowanych fakturą VAT dotyczących nabywanych przez Podmioty Trzecie towarów, prezentów o małej wartości.

Interpretacja
03.12.2013 Podatki

Uznanie sprzedaży towaru podstawowego oraz dołączonego do niego gratisu za dwie odrębne transakcje.

Artykuł
12.12.2012 Podatki

Dla każdego przedsiębiorcy, który dba o swój pozytywny wizerunek, ponoszenie wydatków służących utrzymywaniu dobrych relacji z kontrahentami jest koniecznością. Konkurencja pomiędzy podmiotami gospodarczymi jest tak duża, że wydatki o tym charakterze stanowią obecnie standard w obsłudze klienta. Przekazywanie prezentów kontrahentom ma spowodować pozytywne postrzeganie przedsiębiorcy przez podmioty

Artykuł

Przekazanie prezentów świątecznych pracownikom i zleceniobiorcom może odbywać się zarówno ze środków zfśs, jak i obrotowych. Bez względu na źródło finansowania tych świadczeń płatnik powinien ustalić, czy odbiorca świadczenia uzyskał przychód, a jeśli tak, to w jakiej wysokości, oraz czy przekazane świadczenie jest zwolnione z podatku dochodowego i ze składek ZUS.

Interpretacja
31.01.2012 Podatki

w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazywania, w ramach prowadzonej działalności, materiałów reklamowych i towarów

Interpretacja
30.01.2012 Podatki

W analizowanym przypadku czynność przekazania zarówno Reklamobiorcom jak i Odbiorcom ekwiwalentu pieniężnego za wirtualny prezent nie będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, bowiem w takim przypadku nie mamy do czynienia ze świadczeniem usług w rozumieniu art. 8 ustawy, ani dostawą towarów, o której mowa w art. 7 ustawy.Czy środki w formie ekwiwalentu pieniężnego za wirtualny prezent

Interpretacja
23.01.2012 Podatki

Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?

Interpretacja
23.01.2012 Podatki

Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?

Interpretacja
17.01.2012 Podatki

Czy przedpłaty od Reklamodawców na ekwiwalenty pieniężne za wirtualne prezenty, jakie Spółka przekazuje Reklamobiorcom w imieniu Reklamodawców, działając jako agent na podstawie umowy agencyjnej zawartej z Reklamodawcami nie będą stanowiły przychodu podatkowego Spółki?Czy przedpłaty od Darczyńców na ekwiwalenty pieniężne za wirtualne prezenty, jakie Spółka przekazuje Odbiorcom w imieniu Darczyńców

Interpretacja
23.11.2010 Podatki

nieodpłatne przekazanie w ramach akcji promocyjnej napojów (usługa gastronomiczna) oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia towarów i usług wykorzystywanych do wytworzenia napojów przekazywanych nieodpłatnie

Interpretacja
24.09.2010 Podatki

Jak Zainteresowany ma potraktować taką promocję w świetle przepisów podatku VAT?

Interpretacja
21.08.2009 Podatki

Opodatkowanie czynności zużycia artykułów spożywczych i napojów w trakcie spotkań i szkoleń dla kontrahentów.