nagrody w konkursach
Interpretacja
06.08.2012 Podatki

Czy wydanie przez Wnioskodawcę nagród rzeczowych zwycięzcom konkursów zgodnie z regulaminem, w ramach organizowanych przez niego akcji promocyjnych w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy, w oparciu o zawierane umowy na działania promocyjne, stanowi czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług w świetle art. 7 ust. 2 ustawy VAT?

Interpretacja
22.06.2011 Podatki

Zastosowanie zwolnienia od opodatkowania nagród przyznawanych w konkursach organizowanych przez Wnioskodawcę.

Interpretacja
06.12.2010 Podatki

Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

Interpretacja
26.11.2009 Podatki

Czy poniesione wydatki na zakup wycieczek (wyjazdów promocyjno - szkoleniowych) dla kontrahentów można potraktować jako koszty uzyskania przychodu?

Interpretacja
29.04.2008 Podatki

Czy wartość nagród przekazywanych nieodpłatnie osobom fizycznym powinna być obciążona ponownie podatkiem od towarów i usług przez zleceniobiorcę ("A")?

Interpretacja
05.12.2007 Podatki

Czy wydatki Towarzystwa obejmujące koszty wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych i osób wykonujących bezpośrednio czynności agencyjne, jak również kandydatów na takie osoby, podlegają zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów Towarzystwa w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
05.06.2007 Podatki

Czy podanie w trakcie audycji radiowej określonych informacji o podmiocie fundującym nagrodę na potrzeby danego konkursu nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

Interpretacja
25.05.2007

Czy nagroda pieniężna uzyskana z tytułu uczestnictwa w konkursie muzycznym organizowanym w Austrii podlega w Polsce opodatkowaniu.

Interpretacja
08.09.2006 Podatki

Spółka jawna zwróciła się z zapytaniem, czy jako płatnik zobowiązana jest do pobrania zryczatowanego 10% podatku dochodowego od nagród przyznanych uczestnikom organizowanych przez siebie akcji promocyjnych dla osób fizycznych zatrudnionych w punktach sprzedaży.