Skutki podatkowe organizacji programów na rzecz klientów oraz obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne w związku z wydaniem nagród w ramach programów.
W zakresie ciążących na Spółce obowiązków płatnika w związku z organizowaną akcją promocyjną.
Prawo do odliczenia pełnej kwoty podatku VAT naliczonego wynikającego z faktury dokumentującej nabycie od Agencji jednej kompleksowej usługi organizacji Konkursu w skład, w której wchodzą m.in. usługi gastronomiczne i noclegowe.
Prawo do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu towarów przez Spółkę od Dostawców z terytorium Polski, przekazywanych następnie jako nagrody rzeczowe Uczestnikom, obowiązek rozpoznania przez Spółkę wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów na terytorium kraju a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, rozpoznanie przez Spółkę importu towarów a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, uznanie
Sprzedaż akcji (poprzez portal internetowy) nabytych odpłatnie i nieodpłatnie jako nagroda.
moment powstania przychodu w związku z otrzymanym wynagrodzeniem z tytułu organizacji programu lojalnościowego
w zakresie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych dotyczącej organizacji Akcji Promocyjnych, które przybierają postać konkursów i sprzedaży premiowej oraz dotyczącej organizacji Akcji Promocyjnych, które przybierają postać loterii promocyjnej lub audioteksowej oraz w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych przekazanej nagrody
Obowiązki płatnika z tytułu wypłaty nagród pieniężnych i rzeczowych.
Określenie płatnika oraz jego obowiązków z tytułu przekazywanych nagród w konkursach.
& Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym, na gruncie opisanego przez niego stanu faktycznego oraz zdarzenia przyszłego, otrzymane na podstawie Umowy środki finansowe (Środki finansowe na Poczet Nagród), które zostaną wydatkowane na nabycie Nagród (Nagród Rzeczowych, Kart Przedpłaconych oraz Pozostałych Nagród) Wnioskodawca powinien potraktować jako wpłatę na poczet dostaw towarów