Interpretacje

Interpretacja
05.09.2013 Podatki

Czy Spółka ma prawo do pełnego odliczenia VAT naliczonego z faktur wystawionych przez Organizatora z tytułu świadczenia usług przeprowadzenia Promocji, w ramach których następowało wydanie przez Organizatora nagród?

Interpretacja
26.09.2012 Podatki

Wydanie przez Wnioskodawcę nagród w ramach organizowanych akcji promocyjnych należy uznać za odpłatną dostawę towarów, a w konsekwencji za czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT.

Interpretacja
25.09.2012 Podatki

Przyznanie nagród rzeczowych za udział w akcjach promocyjnych oraz akcjach marketingowych w postaci konkursów w tym konkursów w postaci tzw. quizów wiedzowych oraz możliwości zastosowania zwolnienia przedmiotowego.

Interpretacja
06.08.2012 Podatki

Czy wydanie przez Wnioskodawcę nagród rzeczowych zwycięzcom konkursów zgodnie z regulaminem, w ramach organizowanych przez niego akcji promocyjnych w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy, w oparciu o zawierane umowy na działania promocyjne, stanowi czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług w świetle art. 7 ust. 2 ustawy VAT?

Interpretacja
23.01.2012 Podatki

Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?

Interpretacja
23.01.2012 Podatki

Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?

Interpretacja
10.11.2011 Podatki

Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą.

Interpretacja
29.09.2010 Podatki

Jak Spółka ma potraktować opisaną promocję w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
30.07.2009 Podatki

Czy wydatki ponoszone przez Spółkę z tytułu: a) zaliczek na poczet usług, które dopiero miały być świadczone,b) wynagrodzenia za wykonywane na bieżąco usługi przez kontrahenta, c) zwrotu poniesionych przez kontrahenta wydatków na zakup nagród w loterii,stanowią dla Wnioskodawcy koszt w dacie jego poniesienia, czy też wydatki ponoszone w związku z umową, powinny być przyporządkowane proporcjonalnie

Interpretacja
09.12.2008 Podatki

przekazaniu nagród rzeczowych, gdy istniało prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony przy nabyciu tych towarów (stanowiących nagrody rzeczowe w organizowanych konkursach (np. sprzęt AGD)) - ich nieodpłatne przekazanie klientom w ramach organizowanych konkursów, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, jako dostawa towarów,

Interpretacja
10.07.2008 Podatki

Czy Spółka postępuje prawidłowo naliczając podatek VAT należny od wydanych nagród klientom w ramach akcji promocyjnej /sprzedaży premiowej/? Czy też jak wynika z interpretacji wydanych w ostatnim czasie nie istnieje konieczność odprowadzania podatku należnego VAT od wydanych gratisów?

Interpretacja
29.04.2008 Podatki

Czy wartość nagród przekazywanych nieodpłatnie osobom fizycznym powinna być obciążona ponownie podatkiem od towarów i usług przez zleceniobiorcę ("A")?

Interpretacja
12.12.2007 Podatki

Czy Spółka powinna rozpoznać podatek VAT należny od przekazania towarów w ramach sprzedaży premiowej a podatek naliczony przy nabyciu przekazanych towarów podlega odliczeniu?

Interpretacja
05.12.2007 Podatki

Czy wydatki Towarzystwa obejmujące koszty wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych i osób wykonujących bezpośrednio czynności agencyjne, jak również kandydatów na takie osoby, podlegają zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów Towarzystwa w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
05.10.2007 Podatki

Strona wnosi o potwierdzenie, iż w przypadkach, tzn. sprzedaży pakietowej i sprzedaży z prezentem dla klienta, wartość wydanych nagród odpowiednio aptekom czy klientom finalnym nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, ponieważ cena płacona za towary będące produktami Strony obejmuje również wartość tej nagrody.

Interpretacja
31.05.2007 Podatki

1. Czy koszty nabycia nagród wręczonych jako nagrody aptekom są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?2. Czy koszty nabycia nagród wręczonych przez aptekarzy nabywcom produktów są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
23.08.2006 Podatki

Firma w ramach loterii promocyjnej zorganizowanej przez dostawcę towarów wygrała samochód osobowy FIAT Seicento. Wygrany samochód będzie przeznaczony na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej. Wątpliwości budzi sposób w jaki należy rozliczyć nieodpłatne nabycie samochodu w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz w jaki sposób dokonywać odpisów amortyzacyjnych?

Interpretacja
15.10.2005 Podatki

Czy koszty związane z organizowaną akcją promocyjną dla swoich odbiorców, polegającą na przekazywaniu nagród w zamian za spełnienie regulaminowych warunków (zrealizowanie określonej ilości zakupu) stanowią w całości koszt uzyskania przychodów?

Interpretacja
04.08.2005 Podatki

Czy akcja motywacyjna - premiowanie sprzedaży produktu, organizowana przez Spółkę dla pracowników działu sprzedaży dystrybutora produktów Spółki jest działaniem o charakterze wsparcia sprzedaży i tym samym nie mieści się w zakresie regulacji art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i jest kosztem uzyskania przychodów?

Interpretacja
05.05.2005 Podatki

Jednostka zwróciła się do Urzędu Skarbowego w Prudniku z następującymi pytaniami:1. Czy przy obciążaniu pracownika za prywatne rozmowy telefoniczne powadzone z aparatu służbowego należy wystawić faktury indywidualne dla każdego pracownika, czy też wystarczające jest wystawienie jednej zbiorczej faktury wewnętrznej na koniec miesiąca? Zaznaczono przy tym, że pracownicy wpłacają należność za rozmowy

Interpretacja
05.04.2004 Podatki

Podatnik prowadzi w swoim sklepie akcję promocyjną, zwaną "programem lojalnościowym". Program ten polega na zdobywaniu i gromadzeniu przez klientów sklepu punktów za dokonanie zakupów towarów o określonej wartości. Zgromadzone punkty klient będzie miał prawo wymienić, w momencie "uzbierania" odpowiedniej ilości punktów na towar, przy czym w przypadku, gdy wartość zakupu przekracza wartość przysługującej

Interpretacja
19.12.2003 Podatki

1. opodatkowanie nagród przekraczających zwolnioną kwotę 760, 00 zł wygranych w konkursach i grach,2. wydatki na założenie internetu i abonament a ulga z tytułu wydatków na zakup przyrządów i pomocy naukowych.