Przychody z udostępniania przestrzeni reklamowej na kanale internetowym przez podatnika nieprowadzącego działalności gospodarczej stanowią przychody z umów o podobnym charakterze do najmu, zgodnie z art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy o PIT, podlegające opodatkowaniu ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych.
Wnioskodawca osiągać przychody z tytułu Udzielania Licencji, które mieszczą się w grupowaniu PKWiU 59.20.40.0. "Udzielanie licencji na korzystanie z praw do oryginałów nagrań dźwiękowych i muzycznych", które kwalifikują się do źródła, o którym mowa w art. 10 ust. 1 pkt 3. Dokonując zatem wyboru formy opodatkowania w postaci ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, przychód z tego tytułu podlegał będzie
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu kosztów podróży psów, utrzymania psów, a także koszty najmu mieszkania, przez działalności polegającej na hodowli psów.
Kwalifikacja wynagrodzenia związanego z wyświetleniami reklam w serwisie do odpowiedniego źródła przychodu.
Przychody z dzierżawy/wynajmu miejsca pod reklamę należy kwalifikować do źródła z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy (przychody z działalności gospodarczej).
Opodatkowanie dochodu z wyświetlania reklam w filmach umieszczanych w serwisie (...).
Dotyczy ustalenia źródła przychodów oraz sposobu rozliczenia jako osoby małoletniej.
Przychody z reklam uzyskiwane w związku z publikacją materiałów muzyczno-filmowych na platformie internetowej - źródło przychodów i kwestia możliwości zastosowania 50% kosztów uzyskania przychodów z art. 22 ust. 9 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Czy Wnioskodawca może opodatkować przychody uzyskiwane z aktywności opisanej ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych w myśl art. 12 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne?
Określenie źródła przychodów z działalności reklamowej podatnika nieprowadzącego działalności gospodarczej.
Kwalifikacji do źródła przychodów wynagrodzenia z tytułu udostępniania powierzchni reklamowych w internecie.
Czy przychody z tytułu udostępniania powierzchni na prowadzonym kanale internetowym na platformie XYZ Wnioskodawca może opodatkować zryczałtowanym podatkiem dochodowym zgodnie z art. 6 ust. 1a ustawy z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne?
Obowiązki płatnika z tytułu wypłaty wynagrodzenia na rzecz influencerów
Uzyskany przez Wnioskodawcę przychód podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych jako przychód z praw majątkowych, o którym stanowią przepisy art. 10 ust. 1 pkt 7 i art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
1. Jak rozliczyć uzyskiwany z wyżej opisanego tytułu przychód? 2. Czy jest to działalność gospodarcza?
Czy przedstawiony sposób uzyskiwania przychodów spełnia wymogi działalności wykonywanej osobiście (niewymagającej rejestracji działalności gospodarczej), z których należy rozliczyć się w składanym do 30 kwietnia po zakończeniu roku podatkowego zeznaniu?
Jak należy opodatkować otrzymane środki finansowe z tytułu umieszczania reklam na prywatnych stronach internetowych?
Jakie są skutki podatkowe umieszczania reklam na blogu internetowym?
Wynagrodzenie z tytułu usług, polegających na udostępnianiu przez Wnioskodawcę innym podmiotom miejsca na reklamy na własnych stronach internetowych, o ile nie są świadczone w ramach pozarolniczej działalności gospodarczej, należy kwalifikować do źródła przychodów najem, dzierżawa lub inne umowy o podobnym charakterze (art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy). Do przychodu w walutach obcych mają zastosowanie przepisy
1)Czy uzyskiwane przez właścicieli stron internetowych, którzy będą osobami fizycznymi nieprowadzącymi w tym zakresie działalności gospodarczej (osobami prywatnymi), przychody z tytułu wynagrodzenia za umowę nienazwaną podobną do umowy dzierżawy należy zakwalifikować do źródła wymienionego w art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie opodatkowania usług reklamowych.