Bonus rekrutacyjny wypłacany w ramach Programu Poleceń, niebędący formą wynagrodzenia z tytułu pracy lub działalności osobistej, powinien być kwalifikowany jako przychód z innych źródeł według art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o PIT, co zwalnia płatnika z obowiązku poboru zaliczek na podatek dochodowy, pozostawiając obowiązki informacyjne.
Rekompensata za niewytworzenie energii, z tytułu redysponowania nierynkowego, stanowi opodatkowany przychód w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT, niekorzystający z dotacyjnych zwolnień podatkowych, powstający z chwilą jej otrzymania.
Rekompensata przyznana spółce za ograniczenie produkcji energii na podstawie wydanego polecenia operatora systemu dystrybucji stanowi przychód podatkowy w rozumieniu art. 12 ust. 1 ustawy o CIT, który powinien być rozpoznany w momencie faktycznego otrzymania środków pieniężnych.
Świadczenia pieniężne wypłacane w ramach programu poleceń nie stanowią przychodu z tytułu stosunku pracy lub działalności wykonywanej osobiście, a są kwalifikowane jako przychody z innych źródeł. Spółka nie jest zobowiązana do pobierania zaliczek na podatek dochodowy od tych świadczeń.
Obowiązki płatnika z tytułu świadczeń wypłacanych w ramach programu rekomendacji pracowniczych.
Obowiązki płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych w związku z wypłatą premii w ramach programu poleceń pracowniczych.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą premii w ramach programu rekomendacji pracowniczych.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą premii w ramach programu rekomendacji pracowniczych.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą nagrody w ramach X (polecenie pracownika) oraz gratyfikacji w ramach Y (pozyskanie zlecenia).
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą nagród w ramach programu poleceń pracowniczych.