Świadczenia pieniężne wypłacane w ramach Programu Poleceń, skierowanego do szerokiej grupy współpracowników, należy kwalifikować jako przychody z innych źródeł, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o PDOF, co zwalnia płatnika z obowiązku pobierania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
Nagrody pieniężne przyznane przez Powiat za osiągnięcia sportowe stanowią przychód z innych źródeł, a nie z działalności wykonywanej osobiście, co determinuje wyłącznie obowiązek informacyjny w zakresie podatku dochodowego.
Wynagrodzenie za usługi organizacji loterii, w tym opłaty związane z kosztami bezpośrednio dotyczącymi loterii, podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. Transfer środków finansowych na pokrycie kosztów nagród nie stanowi świadczenia podlegającego VAT, jeśli nie przenoszone jest prawo do rozporządzania nimi jak właściciel.
Zwrot wydatków na premie z zysku, poniesionych przez wnioskodawcę, który nie zaliczył ich do kosztów uzyskania przychodu, nie stanowi przychodu podlegającego opodatkowaniu na podstawie art. 12 ust. 4 pkt 6a updop.
Nagrody wypłacane w ramach programu rekomendacji pracowniczych winny być klasyfikowane jako przychody z innych źródeł zgodnie z art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o PIT, co zwalnia podmiot z obowiązku poboru zaliczek na podatek dochodowy, zobowiązując jednocześnie do sporządzenia informacji o tych przychodach dla urzędu skarbowego.
Nagrody pieniężne wypłacane w ramach programu rekomendacji pracowniczych stanowią przychód z 'innych źródeł' w rozumieniu art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, co wyłącza obowiązek pobierania zaliczek na podatek dochodowy przez płatnika.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą premii w programie poleceń pracowniczych.
Obowiązki płatnika z tytułu nagród wypłacanych w ramach programu rekomendacji pracowniczych.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą nagród w ramach programu poleceń pracowniczych.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą nagród w ramach programu poleceń
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 42a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych względem obcokrajowców będących rezydentami Kanady i właściwych urzędów skarbowych w sytuacji, kiedy nagradzane osoby nie posiadają identyfikatora podatkowego NIP lub PESEL.
Skutki podatkowe uczestnictwa w programie o charakterze motywacyjnym.
Skutki podatkowe objęcia akcji spółki holdingowej oraz uzyskania nagrody w ramach uczestnictwa w programie o charakterze motywacyjnym.
Opodatkowanie VAT usług organizacji Loterii; Prawo do odliczenia przez Zleceniodawcę podatku wynikającego z faktur wystawianych przez Spółkę dokumentujących usługi świadczone na rzecz Zleceniodawcy na podstawie Umowy
Opodatkowanie i dokumentowanie przekazania środków pieniężnych przez Klienta w celu pokrycia kosztów nagród pieniężnych oraz bonów MPV wydawanych jako nagrody w Akcjach promocyjnych oraz wliczenia do podstawy opodatkowania opłaty za organizację loterii.
Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów w dacie wypłaty corocznych wypłat ekwiwalentu barbórkowego
Opodatkowanie podatkiem VAT kwoty nagród otrzymywanych w Konkursie oraz sposób ustalenia podstawy opodatkowania.
podstawa opodatkowania usług organizacji loterii promocyjnej, brak opodatkowania wydania środków pieniężnych w ramach loterii, prawo do wystawienia faktur z tytułu świadczenia usługi organizacji loterii i wydania nagród w ramach zdarzenia drugiego, brak obowiązku rejestracji na kasie fiskalnej wydania nagród oraz termin rejestracji na kasie fiskalnej
Podatek od towarów i usług w zakresie podlegania opodatkowaniu podatkiem VAT ze stawką 23% jednorazowego wynagrodzenia oraz comiesięcznego, ryczałtowego wynagrodzenia należnego Spółce; podlegania opodatkowaniu podatkiem VAT transferu środków pieniężnych od Zleceniodawcy na rzecz Spółki tytułem pokrycia kosztów nagród pieniężnych; podlegania opodatkowaniu podatkiem VAT transferu środków pieniężnych
Podatek od towarów i usług w zakresie wskazania, czy sposób dokumentowania wypłacanych należności za czynności (usługi) wymienione w umowie za pomocą faktur VAT jest prawidłowy i czy w związku z tym Wnioskodawca ma prawo dokonywać odliczenia podatku naliczonego z otrzymanych od Holdingu faktur.