Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608065)
      • Kadry i płace (26133)
      • Obrót gospodarczy (88843)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35947)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    materiały reklamowe
    materiały reklamowe
    Kategoria
    Wszystkie Porady i artykuły Interpretacje
    Temat
    Wszystkie środek trwały świadczenie nieodpłatne świadczenie usług materiały reklamowe
    Indeks tematów
    Wszystkie ś
    Interpretacja
    26.08.2020 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 26.08.2020, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.218.2020.4.AW, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.218.2020.4.AW

    czy: 1. otrzymanie nieodpłatnie od producentów/dostawców próbek, testerów i gadżetów stanowi dla Spółki przychód (pytanie nr 4); 2. wydanie kontrahentom próbek, testerów bądź gadżetów stanowi dla Spółki przychód (pytanie nr 5); 3. koszty nabytych i przekazywanych nieodpłatnie sprzedawcom detalicznym próbek, testerów i gadżetów stanowią koszt uzyskania przychodów (pytanie nr 6)

    czytaj dalej
    Interpretacja
    08.07.2020 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 08.07.2020, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.188.2020.2.DP, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.188.2020.2.DP

    czy nieodpłatne otrzymanie materiałów promocyjnych, które są następnie nieodpłatnie przekazywane klientom Spółki lub służą celom marketingowym stanowi dla Spółki przychód podatkowy na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    04.06.2016

    Interpretacja indywidualna z dnia 04.06.2016, sygn. IPPP3/4512-81/16-8/JŻ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4512-81/16-8/JŻ

    Nieodpłatne wydanie towarówNieodpłatne świadczenie usług

    czytaj dalej
    Interpretacja
    15.04.2015 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 15.04.2015, sygn. IPPB5/4510-15/15-4/AM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/4510-15/15-4/AM

    Czy otrzymane od kontrahenta nieodpłatnie przez Wnioskodawcę próbki towarów, przed przed dokonaniem właściwej transakcji kupna-sprzedaży, w przypadku gdy próbka towaru nie ma charakteru konsumpcyjnego, nie stanowi pełnowartościowego produktu lecz jest próbką, która nie może być przedmiotem sprzedaży a jej celem jest jedynie sprawdzenie przez potencjalnego klienta cech i właściwości produktu - stanowi

    czytaj dalej
    Interpretacja
    23.03.2015 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 23.03.2015, sygn. IPPB5/4510-97/15-2/JC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/4510-97/15-2/JC

    Czy nieodpłatne otrzymanie testerów i próbek towarów, a następnie nieodpłatne przekazanie ich kontrahentom Spółki w celach reklamowych podlega opodatkowaniu na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 851 ze zmianami)?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    14.06.2013 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 14.06.2013, sygn. ITPP1/443-306/13/MN, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP1/443-306/13/MN

    Czy w świetle zmian wprowadzonych ustawą z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw obowiązujących od dnia 1 kwietnia 2013 r. wykorzystanie materiałów POS poprzez eksponowanie w detalicznych punktach sprzedaży nienależących do Spółki (niepodlegających niedopłatnemu przekazaniu - art. 7 ust. 2) podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    07.06.2013 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 07.06.2013, sygn. IPPP3/443-222/13-3/IG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-222/13-3/IG

    Czy Wnioskodawca zobowiązany jest do odprowadzenia do Urzędu podatku VAT od rozdawanych nieodpłatnie raportów oraz świadczonych bezpłatnie usług udziału w konferencji?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    20.02.2013 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 20.02.2013, sygn. ILPB3/423-490/12-3/AO, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-490/12-3/AO

    1. Czy nieodpłatne otrzymanie nasion, które następnie są wydawane nieodpłatnie we wskazany sposób i które zgodnie z przepisami prawa nie mogą być przedmiotem handlu, powoduje powstanie po stronie Spółki przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? 2. Zależnie od odpowiedzi na pytanie 1, czy

    czytaj dalej
    Interpretacja
    03.08.2010 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 03.08.2010, sygn. ILPP2/443-741/10-5/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-741/10-5/JK

    Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT. Prawo do odliczenia podatku naliczonego

    czytaj dalej
    Interpretacja
    04.12.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 04.12.2009, sygn. ILPB3/423-777/09-2/JG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-777/09-2/JG

    Czy nieodpłatne otrzymanie próbek towarów, katalogów reklamowych oraz gadżetów reklamowych przez Spółkę, które następnie są wydawane nieodpłatnie klientom i potencjalnym klientom Spółki, powoduje powstanie po stronie Spółki przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    04.12.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 04.12.2009, sygn. ILPB3/423-777/09-3/JG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-777/09-3/JG

    Czy nieodpłatne otrzymanie próbek towarów, katalogów reklamowych oraz gadżetów reklamowych przez Spółkę, które następnie są wydawane nieodpłatnie klientom i potencjalnym klientom Spółki, powoduje powstanie po stronie Spółki przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    13.11.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 13.11.2009, sygn. IPPB1/415-624/09-2/JB, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/415-624/09-2/JB

    Czy otrzymane towary i materiały reklamowe stanowią przychód należny firmy w rozumieniu art. 11 ust. 2a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    13.10.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 13.10.2009, sygn. ILPB3/423-557/09-4/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-557/09-4/KS

    Czy wartość otrzymanych nieodpłatnie od różnych firm próbek materiałów medycznych i próbek sprzętu medycznego, w ramach działalności reklamowej tych firm, stanowi dla szpitala klinicznego przychód opodatkowany i tym samym stanowi podstawę powstania obowiązku naliczania i odprowadzania podatku dochodowego od osób prawnych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    18.12.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 18.12.2006, sygn. PP/443-19/06, Urząd Skarbowy w Jarocinie, sygn. PP/443-19/06

    Opodatkowanie podatkiem od towarów i usług sprzedaży gadżetów z czasopismami.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    20.11.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 20.11.2006, sygn. 1472/ROP1/423-292/06/RM, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-292/06/RM

    Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów point of sale (materiały wsparcia punktu sprzedaży przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np. listwy napółkowe, bannery i szyldy reklamowe, plakaty, naklejki, standy, kasetony, maszyny, lodówki, automaty, meble, opatrzone logo), które pozostają własnością Spółki, w

    czytaj dalej
    Interpretacja
    23.06.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 23.06.2006, sygn. II/423/6/06, Urząd Skarbowy Łódź-Widzew, sygn. II/423/6/06

    Podatnik zwraca się z zapytaniem czy otrzymane nieodpłatnie (od producentów i dostawców) materiały reklamowe np. katalogi, ulotki itp. oraz próbki towarów, które przekazywane są również nieodpłatnie potencjalnym odbiorcom, stanowią przychód podatkowy w świetle art. 12 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    19.01.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 19.01.2006, sygn. PUS.I/423/78/05, Podkarpacki Urząd Skarbowy, sygn. PUS.I/423/78/05

    Czy komputer, rzutniki, materiały reklamowe są kosztami prowadzonego przez firmę kursu?

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.