czy: 1. otrzymanie nieodpłatnie od producentów/dostawców próbek, testerów i gadżetów stanowi dla Spółki przychód (pytanie nr 4); 2. wydanie kontrahentom próbek, testerów bądź gadżetów stanowi dla Spółki przychód (pytanie nr 5); 3. koszty nabytych i przekazywanych nieodpłatnie sprzedawcom detalicznym próbek, testerów i gadżetów stanowią koszt uzyskania przychodów (pytanie nr 6)
czy nieodpłatne otrzymanie materiałów promocyjnych, które są następnie nieodpłatnie przekazywane klientom Spółki lub służą celom marketingowym stanowi dla Spółki przychód podatkowy na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
czy powstanie przychód podatkowy z tytułu wykorzystania bezpłatnych próbek produktów leczniczych w procesie leczenia pacjentów przebywających na oddziałach szpitala jak i po zakończeniu hospitalizacji w celu testowania
Czy otrzymane od kontrahenta nieodpłatnie przez Wnioskodawcę próbki towarów, przed przed dokonaniem właściwej transakcji kupna-sprzedaży, w przypadku gdy próbka towaru nie ma charakteru konsumpcyjnego, nie stanowi pełnowartościowego produktu lecz jest próbką, która nie może być przedmiotem sprzedaży a jej celem jest jedynie sprawdzenie przez potencjalnego klienta cech i właściwości produktu - stanowi
Czy wartość otrzymanych nieodpłatnie od różnych firm próbek materiałów medycznych i próbek sprzętu medycznego, w ramach działalności reklamowej tych firm, stanowi dla szpitala klinicznego przychód opodatkowany i tym samym stanowi podstawę powstania obowiązku naliczania i odprowadzania podatku dochodowego od osób prawnych?
Czy komputer, rzutniki, materiały reklamowe są kosztami prowadzonego przez firmę kursu?