W którym momencie Spółka powinna dokonać korekty kosztów uzyskania przychodów w związku z otrzymaną refundacją (dotacją) na zakup środków trwałych?
1. Opodatkowanie otrzymanej dotacji do kosztów realizacji projektu (usługi szkoleniowe) 2. Opodatkowanie (stawka) częściowej odpłatności usług szkoleniowych 3. Odliczenie podatku naliczonego od wydatków związanych z realizacją projektu
1. Opodatkowanie otrzymanej dotacji do kosztów realizacji projektu (usługi szkoleniowe) 2. Opodatkowanie (stawka) częściowej odpłatności usług szkoleniowych 3. Odliczenie podatku naliczonego od wydatków związanych z realizacją projektu
1. Opodatkowanie otrzymanej dotacji do kosztów realizacji projektu (usługi szkoleniowe) 2. Opodatkowanie (stawka) częściowej odpłatności usług szkoleniowych 3. Odliczenie podatku naliczonego od wydatków związanych z realizacją projektu
Czy Spółka powinna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na przygotowanie dokumentacji, sporządzenie wniosku w celu uzyskania dotacji na zakup środka trwałego? Jeżeli tak, to czy są to koszty zwiększające wartość początkową środka trwałego?
Czy wydatki poniesione przez Spółkę w celu uzyskania dotacji, to jest: koszty przygotowania wniosku o dotację, koszty opinii o innowacyjności oraz prowizja bankowa za udzielenie promesy kredytowej stanowić będą koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, czy też będą to koszty zwiększające wartość inwestycji (środków trwałych powstałych w wyniku realizacji
Czy koszty doradztwa dotyczącego uzyskania dotacji w tym przygotowania i monitorowania wniosku stanowić będą koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych czy też będą to koszty zwiększające wartości inwestycji środków trwałych powstałych w wyniku realizacji procesu inwestycyjnego i stanowić będą koszty podatkowe poprzez amortyzację ww. środków trwałych?