Sposób obliczenia hipotetycznego polskiego podatku dochodowego oraz rzeczywistej podstawy opodatkowania podatkiem od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Zwolnienie z opodatkowania fundacji rodzinnej w związku z osiąganiem dochodów z zagranicznej jednostki kontrolowanej
Uznanie, czy Spółka będzie dla Wnioskodawcy zagraniczną jednostką kontrolowaną.
Zwolnienie Fundacji z podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej w związku z likwidacją spółki cypryjskiej, w której Fundator jest udziałowcem.
Opodatkowanie dochodów Wnioskodawcy jako beneficjenta z tytułu zagranicznej jednostki kontrolowanej, w związku z osiąganymi przez Fundację dochodami, pochodzącymi w szczególności z dywidend.
Zastosowanie zwolnienia z opodatkowania fundacji rodzinnej w zw. z osiąganiem dochodów z zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Zwolnienie fundacji rodzinnej z podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej (art. 24a ust.1) oraz braku obowiązku prowadzenia rejestru oraz ewidencjonowania zdarzeń.
Pierwszym rokiem podatkowym Spółki Rosyjskiej, który będzie objęty obowiązkiem raportowania dochodu zagranicznej jednostki kontrolowanej w Polsce będzie rok podatkowy tego podmiotu trwający od 1 stycznia 2023 do 31 grudnia 2023 r.
Ustalenie czy Zwroty przysługujące Spółce Zależnej A Wnioskodawca powinien kwalifikować jako przychód, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT.
Opodatkowanie dochodów Wnioskodawcy jako beneficjenta z tytułu CFC, w związku z osiąganymi przez Fundację dochodami, pochodzącymi w szczególności z dywidend.
Ustalenie, czy Fundacja na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 25 updop będzie zwolniona z podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej oraz czy Fundacja nie będzie zobowiązana do prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek ani ewidencjonowania zdarzeń zaistniałych w zagranicznej jednostce kontrolowanej w ewidencji odrębnej od ewidencji rachunkowej.
Ustalenie czy spółka na Cyprze jest dla Wnioskodawcy zagraniczną jednostką kontrolowaną.
Ustalenia czy spółka na Cyprze jest dla Wnioskodawcy jednostką kontrolowaną.
Dotyczy uznania Spółki oraz Spółek zależnych za zagraniczną jednostkę kontrolowaną.
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również