Zwolnienie z opodatkowania otrzymanych kart przedpłaconych finansowanych ze środków funduszu związku zawodowego.
Możliwość korzystania ze zwolnienia, o którym mowa w poz. 37 załącznika do rozporządzenia w odniesieniu do płatności kartą płatniczą przy użyciu terminala oraz możliwości likwidacji kasy rejestrującej.
Możliwość korzystania ze zwolnienia, o którym mowa w poz. 37 załącznika do rozporządzenia w odniesieniu do płatności kartą płatniczą przy użyciu terminala oraz możliwości likwidacji kasy rejestrującej.
Możliwość korzystania ze zwolnienia, o którym mowa w poz. 37 załącznika do rozporządzenia w odniesieniu do płatności kartą płatniczą przy użyciu terminala oraz możliwości likwidacji kasy rejestrującej.
Możliwość korzystania ze zwolnienia, o którym mowa w poz. 37 załącznika do rozporządzenia w odniesieniu do płatności kartą płatniczą przy użyciu terminala oraz możliwości likwidacji kasy rejestrującej.
W zakresie: - zwolnienia z VAT wykonywanych czynności związanych z obsługą rachunku płatniczego na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 40 ustawy o VAT, - braku zwolnienia z VAT wykonywanych czynności związanych z obsługą rachunku płatniczego - czynności techniczne.
Brak prawa do zastosowania zwolnienia od podatku usług związanych z obsługą Platformy na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 40 ustawy.
Opodatkowanie wyłącznie usług pośrednictwa, których podstawą opodatkowania jest prowizja, w przypadku dystrybucji bonów jednego przeznaczenia i bonów różnego przeznaczenia oraz w przypadku dystrybucji kart pieniądza elektronicznego i uznania tych usług za usługi pośrednictwa finansowego podlegające zwolnieniu od opodatkowania na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 40 ustawy.
zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej w przypadku otrzymywania zapłaty za sprzedaż towarów oraz świadczone usługi bezpośrednio przelewem na konto bankowe Wnioskodawcy (Kanał I), za pośrednictwem systemu płatniczego on-line lub płatność kartą płatniczą (debetową lub kredytową) przez Operatora (Kanał II) oraz za pośrednictwem karty płatniczej przy użyciu terminala
Czy płatności dokonywane przez Wnioskodawcę z tytułu usług świadczonych przez operatora obsługi rozliczeń kart płatniczych (debetowych i kredytowych), opisanych w stanie faktycznym, mieszczą się w kategorii płatności za usługi niematerialne i konsekwentnie są objęte ryczałtowym opodatkowaniem na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 1 lub 2a ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych
zwolnienia z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej w przypadku otrzymywania zapłaty za sprzedaż towaru oraz świadczone usługi bezpośrednio przelewem na konto bankowe Wnioskodawcy (Kanał I), za pośrednictwem systemu płatniczego on-line lub płatność kartą płatniczą (debetową lub kredytową) przez Operatora (Kanał II) oraz za pośrednictwem karty płatniczej przy użyciu terminala
opodatkowanie usług procesowania transakcji i usług administracji kartami
obowiązki płatnika w związku w związku z otrzymaniem przez pracowników kart przedpłaconych.
Zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania obrotu przy zastosowaniu kasy rejestrującej.
W zakresie skutków podatkowych przyznania świadczeń pracownikom z ZFŚS w postaci środków pieniężnych w formie kart przedpłaconych.
W przypadku otrzymania przez wybranych pracowników kart prezentowych (podarunkowych), zasilanych środkami pieniężnymi, sfinansowanych w całości ze środków pieniężnych pochodzących z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przychód pracowników z tego tytułu będzie korzystał ze zwolnienia od podatku dochodowego od osób fizycznych do kwoty 1.000 zł w roku podatkowym, zgodnie z brzmieniem art. 21 ust
Zwolnienie z podatku VAT dla nabywanych usług od międzynarodowych organizacji płatniczych oraz dla świadczonych usług związanych z wydawaniem kart płatniczych i rozliczaniem transakcji wykonywanych przez członków spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych przy użyciu kart płatniczych.
Obowiązek ewidencjonowania sprzedaży kart przepłaconych dokonywanej w imieniu lub na rzecz innych podatników.
Zastosowanie zwolnienia dla usług świadczonych na rzecz spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych.
Możliwość zastosowania zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania na kasie fiskalnej płatności otrzymanych z tytułu sprzedaży usług organizowania imprez turystycznych w przypadku, gdy sprzedaż będzie dokonywana wyłącznie przez stronę internetową i telefonicznie, a zapłata będzie otrzymywana w formie bezgotówkowej.
W zakresie skutków podatkowych przyznania świadczeń pracownikom z ZFŚS w postaci środków pieniężnych w formie kart przedpłaconych.
w zakresie prawa do zastosowania zwolnienia na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 40 ustawy dla nabywanych usług, w okresach rozliczeniowych przypadających przed 1 lipca 2017 r.
W zakresie zwolnienia z podatku VAT usługi autoryzacji oraz rozliczania transakcji wykonywanych kartą płatniczą.
Czy opisana we wniosku kompleksowa usługa nabywana przez Wnioskodawcę od Usługodawcy podlega zwolnieniu od podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt. 40 w zw. z art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy o VAT?