Ustalenie czy prowadzona sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego: - napojów A i B na rzecz konsumentów, stanowi wprowadzenie napojów na rynek krajowy, a tym samym czy podlega opłacie od środków spożywczych, - napojów A i B na rzecz przedsiębiorców prowadzących sprzedaż detaliczną napojów, stanowi wprowadzenie napojów na rynek krajowy, a tym samym czy powstaje obowiązek uiszczenia opłaty od środków
VAT - w zakresie zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 8% dla dostawy syropu na kaszel.
Prawo do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 5% do sprzedaży naturalnej wody kokosowej z cząstkami kokosa.
1. Czy wydatki na organizacje konferencji wskazane w stanie faktycznym, zarówno ponoszone bezpośrednio przez Spółkę jak i te, w których Spółka partycypuje kiedy konferencję organizuje inny podmiot, stanowią dla Spółki w całości koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych? (zaistniały stan faktyczny) 2. Czy wydatki na organizacje konferencji wskazane w stanie faktycznym, zarówno
1. Czy wydatki na usługi gastronomiczne, obejmujące posiłki w postaci śniadania, obiadu, kolacji wraz z napojami bezalkoholowymi, w postaci jak wskazana w opisie stanu faktycznego, poniesione przez Spółkę na spotkaniach biznesowych z obecnymi lub potencjalnymi kontrahentami Spółki stanowią koszty reprezentacji w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?2. Czy wydatki
w związku z faktem, iż sprzedaż kawy latte stanowi dostawę towarów (ze względu na ustandaryzowany charakter sprzedaży i brak dodatkowych czynności, które pozwalałyby uznać tą dostawę za usługę), sprzedaż w kawiarni kawy latte na wynos winna podlegać opodatkowaniu stawką VAT w wysokości 5%.
Podatek od towarów i usług w zakresie stawki podatku na sprzedaż produktów w lodziarni z przeznaczeniem do spożycia na miejscu oraz z przeznaczeniem do spożycia na wynos
Czy wydatki z tytułu zakupu herbaty, kawy, napoi bezalkoholowych oraz słodyczy (przypadek 3) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?