Jak wynika z potwierdzenia wpłaty, które ma służyć za udokumentowanie – środki zostały przekazane na konto osobiście przez Panią. Wobec takiego dokumentu potwierdzającego, to Pani – będąca już właścicielem środków – dokonała ich wpłaty na rachunek bankowy. Tym samym takiego dowodu nie można uznać za wystarczający fakt udokumentowania, skoro na potwierdzeniu wpłaty gotówki to Pani została wskazana jako
O kwalifikacji odpowiedniej wartości do kosztów uzyskania przychodów decyduje wysokość środków pieniężnych wpłaconych na fundusz szkoleniowy. Z przepisów nie wynika wyraźnie, że firma musi utworzyć odrębny rachunek bankowy dla funduszu. W przepisach użyte jest pojęcie wpłaty. Zalecane jest zatem gromadzenie środków na odrębnym koncie bankowym (subkoncie). Jeżeli Spółka nie ma wydzielonego konta funduszu
Czy samo wydrukowane z elektronicznego systemu bankowego potwierdzenie przelewu może być dowodem poniesienia kosztu przez Spółkę wymienionym z art. 15 pkt 4e updop?
Czy odsetki od kredytu na zakup mieszkania, którego właścicielem jest jedynie Pani, będą mogły odliczyć wspólnie matka i córka, czy prawo do korzystania z tej ulgi przysługuje tylko córce.