Opodatkowanie przekazania w ramach usługi marketingowej towarów spełniających definicję prezentów o małej wartości oraz materiałów promocyjnych, informacyjnych i reklamowych pozbawionych walorów użytkowych.
Dokumentowanie wydania towarów w związku z realizacją usług marketingowych.
Skutki podatkowe powstałych w związku z organizowaniem i prowadzeniem akcji marketingowych.
Podatek od towarów i usług w zakresie wskazania, czy w ramach Modelu I nieodpłatne przekazanie Towarów promocyjnych powinno być przez Spółkę traktowane na potrzeby VAT jako czynność niepodlegająca opodatkowaniu.
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania Towarów promocyjnych, których cena jednostkowa nabycia (bez VAT) nie przekracza 10 zł oraz jednorazowego przekazania kontrahentowi większej ilości Towarów, których cena jednostkowa nabycia (bez VAT) nie przekracza 10 zł, w opakowaniach zbiorczych, których łączna wartość przekracza 10 zł netto, podstawy opodatkowania dostawy Towarów dokonywanej po cenie promocyjnej
W zakresie opodatkowania podatkiem VAT czynności przekazywania nagród Uczestnikom w ramach programu lojalnościowego.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie ujęcia w momencie sprzedaży towarów cen wynikających z dokonanych w międzyczasie przecen z jednoczesnym powiązaniem tych wartości z wartościami zaksięgowanymi na koncie Przecena magazynu (czyli odchyleniami cen zakupu księgowanymi na koncie Przecena magazynu).
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie uwzględnienia przy sprzedaży towarów cen wynikających z dokonanych w międzyczasie przecen z jednoczesnym powiązaniem tych wartości z wartościami zaksięgowanymi na koncie Przecena magazynu (tj. odchyleniami cen zakupu księgowanymi na koncie Przecena magazynu).
Czy wartość rozchodowanych (sprzedanych) towarów handlowych, ustalona według ich cen sprzedaży pomniejszonych o VAT i marżę na sprzedaży, stanowi koszt podatkowy?