Odnosząc powyższe rozważania na grunt niniejszej sprawy, wskazać należy, iż udział pracowników/emerytów/rencistów i członków ich rodzin w wyjazdach w ramach prowadzonej działalności kulturalno-oświatowej, dofinansowanych z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, które będą ogólnodostępne dla wszystkich uprawnionych i będą miały charakter integracyjny, co wpłynie na polepszenie atmosfery panującej
w zakresie braku obowiązku określenia kwot podatku naliczonego z zastosowaniem proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a ustawy
w zakresie braku obowiązku określenia kwot podatku naliczonego z zastosowaniem proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a ustawy
Brak obowiązku określenia kwoty podatku naliczonego z zastosowaniem proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 21 ustawy o podatku od towarów i usług.
Czy na skutek zmiany zasad finansowania, na wyżej opisane, emitowanych przez Spółkę Bonów, które będą wydawane pracownikom Spółki, Spółka będzie miała prawo zmniejszyć przychody z działalności gospodarczej, a tym - samym podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych o całą kwotę rabatu, sukcesywnie i proporcjonalnie do stopnia realizacji bonów towarowych przez pracowników?
Wnioskodawca na podstawie umów cywilnoprawnych zajmuje się obsługą Funduszu Świadczeń Socjalnych jednostek oświatowych. Czy na podstawie ww. umów jest możliwym scedowanie obowiązków płatnika na inny podmiot?
Czy dofinansowanie do turnusu rehabilitacyjnego niepełnosprawnego małoletniego dziecka pracownika pokryte z ZFŚS podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?