Zwolnienie fundacji rodzinnej z podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej oraz brak obowiązku prowadzenia rejestru oraz ewidencjonowania zdarzeń.
Ustalenie obowiązku podatkowego od dochodów Spółki Cypryjskiej dla Fundacji Rodzinnej oraz obowiązku prowadzenia przez Fundację rejestru zagranicznych jednostek.
W opisanej sprawie nie zostanie spełniona przesłanka, która powtarza się w art. 30f ust. 3 pkt 3 lit. a, pkt 4 lit. a i pkt 5 lit. a ustawy o PIT, w konsekwencji czego Spółka nie będzie dla Wnioskodawcy jako fundatora i beneficjenta Fundacji zagraniczną jednostką kontrolowaną. Jako beneficjent oraz fundator Fundacji Rodzinnej Wnioskodawca nie będzie miał obowiązku zapłaty podatku od dochodu zagranicznej
Uznanie, czy Spółka będzie dla Wnioskodawcy zagraniczną jednostką kontrolowaną.
Zwolnienie Fundacji z podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej w związku z likwidacją spółki cypryjskiej, w której Fundator jest udziałowcem.
Zastosowanie zwolnienia z opodatkowania fundacji rodzinnej w zw. z osiąganiem dochodów z zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Ustalenie czy Zwroty przysługujące Spółce Zależnej A Wnioskodawca powinien kwalifikować jako przychód, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT.
Wniesienie do Fundacji Rodzinnej udziałów w spółce cypryjskiej nie będzie wiązało się z obowiązkiem zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych po stronie Fundacji. - W przypadku likwidacji spółki cypryjskiej i uzyskania mienia likwidacyjnego spółki, Fundacja będzie zwolniona z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych i nie znajdzie zastosowania przepis art. 24r updop. - Fundacja nie
Czy dla celów obliczenia hipotetycznego polskiego podatku dochodowego od osób prawnych jaki byłby należny od Zagranicznej Spółki zgodnie z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c, art. 24a ust. 3 pkt 4 lit. b oraz art. 24a ust. 3 pkt 5 lit. d Ustawy, gdyby ta Zagraniczna Spółka była polskim podatnikiem, Wnioskodawca może na podstawie art. 7 ust. 5 Ustawy odliczyć straty podatkowe Zagranicznej Spółki z lat ubiegłych
Opodatkowani podatkiem od dochodu zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Ustalenie, czy daninę specjalną na obronę Republiki (the special contribution for the Defence of the Republic) wymienioną w art. 2 ust. 3 lit. b) pkt iii) Umowy między Rządem Rzeczypospolitej a Rządem Republiki Cypru w sprawie unikania podwójnego opodatkowania w zakresie podatku od dochodu i majątku z dnia 4 czerwca 1992 r., zapłaconą przez spółkę - cypryjskiego rezydenta podatkowego, Wnioskodawca
Ustalenie czy spółka w Luksemburgu nie będzie zagraniczną jednostką kontrolowaną w rozumieniu art. 24a ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
Powstanie obowiązku podatkowego z tytułu dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej w związku z planowanym podziałem spółki. Problem oceny przesłanek z art. 30f ust. 3 pkt 3 lit. c, art. 30f ust. 3 pkt 4 lit. b i art. 30f ust. 3 pkt 5 lit. d ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Ustalenie czy na moment powierzenia Powiernikowi posiadanych udziałów Spółki Zagranicznej nie powstanie przychód podatkowy, posiadanie prawa do pomniejszenia przychodu podatkowego w momencie odpłatnego zbycia udziałów Spółki Zagranicznej o koszty uzyskania przychodów w postaci wydatków poniesionych na objęcie udziałów w Spółce Zagranicznej, brak konieczności zastosowania przepisów dotyczących zagranicznych
Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, iż w sytuacji opisanej w zdarzeniu przyszłym Spółka Izraelska nie będzie spełniać definicji zagranicznej jednostki kontrolowanej dla Wnioskodawcy i w konsekwencji Wnioskodawca nie będzie zobligowany do zapłaty podatku na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT?