Stosowanie stawki 0% VAT do usług spedycji międzynarodowej, nie wymaga odprawy celnej na terytorium Polski, pod warunkiem spełnienia warunków dokumentacyjnych potwierdzających związek z międzynarodowym transportem i zawarcie kosztów w podstawie opodatkowania importu.
Opodatkowanie stawką w wysokości 0% importowej i eksportowej usługi spedycyjnej, realizowanych na trasach między Turcją a Polską oraz Turcją a państwem UE oraz opodatkowanie na terytorium kraju usługi wewnątrzwspólnotowej usługi spedycyjnej
Możliwość zastosowania stawki podatku 0% dla usługi organizacji transportu morskiego i ubezpieczenia cargo w ramach świadczenia usługi spedycyjnej
Dotyczy stawki zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (PKD 52.29.C).
Dotyczy stawki zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (74.90.12.0 i 52.29.12.0).
Zastosowanie stawki 0% dla usługi związanej z organizacją frachtu i ubezpieczenia CARGO w ramach usługi spedycyjnej.
Brak obowiązku wliczenia do podstawy opodatkowania z tytułu świadczonych usług poniesionych kosztów opłat do urzędów, GSSE, GIW, które obciążają zleceniodawcę oraz zastosowania stawki podatku 0% dla usług świadczonych w porcie związanych z obsługą ładunków będących przedmiotem transportu międzynarodowego.
Określenie czy posiadane przez Wnioskodawcę dokumenty są dokumentami wystarczającymi dla zastosowania stawki podatku w wysokości 0% dla usług transportu drogowego stanowiącego część transportu międzynarodowego.
Miejsce świadczenia usług spedycyjnych polegających na zorganizowaniu transportu towarów pomiędzy krajami trzecimi.
W zakresie zastosowania stawki w wysokości 0% dla usług spedycji międzynarodowej
Moment powstania obowiązku podatkowego w przypadku świadczenia usług spedycyjnych na rzecz kontrahenta ze Szwajcarii.
1. Czy w 2009 r. Wnioskodawca prawidłowo zastosował stawkę 0% na usługę spedycyjną na trasie kraj trzeci - port niemiecki, w odniesieniu do usługi głównej transportu jak i pomocniczej, czyli ubezpieczenia? 2. Czy w 2009 r. Wnioskodawca prawidłowo zastosował stawkę 22% na usługę spedycyjną na trasie port niemiecki - miejsce docelowe w kraju, w odniesieniu do usługi głównej transportu jak i pomocniczych
1. Czy w 2010 r. Wnioskodawca prawidłowo zastosował stawkę 0% na usługę spedycyjną na trasie kraj trzeci - port niemiecki, w odniesieniu do usługi głównej transportu jak i pomocniczej, czyli ubezpieczenia? 2. Czy w 2010 r. Wnioskodawca prawidłowo zastosował stawkę 22% na usługę spedycyjną na trasie port niemiecki - miejsce docelowe w kraju, w odniesieniu do usługi głównej transportu jak i pomocniczych
Jaką stawką VAT należy opodatkować usługę spedycji świadczoną przez Spółkę dla polskiego zleceniodawcy na trasie Holandia Polska, kiedy towar ten jest przewożony w takiej samej ilości dalej do Rosji?
Czy usługa transportu oraz spedycji międzynarodowej, której świadczenie rozpoczyna się w kraju poza terytorium Wspólnoty (Szwajcaria) i kończy na terytorium naszego kraju opodatkowana jest stawką 0%?
Czy posiadając dokumenty wymienione w art. 83 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy o podatku od towarów i usług (kopia konosamentu morskiego łącznie ze wszystkimi załącznikami, specyfikacjami towarowymi, a także numerami wszystkich kontenerów przewożonych na statku oraz kopia dokumentu SAD) możemy wystawić fakturę za ww. usługę ze stawką podatku 0%?
Czy Wnioskodawca jest uprawniony do opodatkowania usługi spedycyjnej w wartości zaliczonej do podstawy opodatkowania importu towarów niemieckim podatkiem VAT stawką VAT 0%?
Jakie stawki podatku VAT powinny być zastosowane w związku ze świadczeniem uslug spedycji międzynarodowej na następujących trasach;1) wyjazd z Rumunii przez Węgry, Słowację, do Polski;2) wyjazd ze Szwajcarii przez Niemcy do Polski;3) wyjazd z Polski przez Słowację, Węgry, Chorwację do Bośni i Hercegowiny.