Możliwość zaliczenia przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup eleganckiej odzieży firmowej trwale oznaczonej logo spółki w widocznym miejscu odzieży oraz zakup eleganckiego obuwia do firmowej odzieży i torebki nie opatrzonych firmowym logo.
Skoro pomiędzy stronami dochodzi do świadczeń wzajemnych, to przychodem u Wnioskodawcy jest/będzie w tym przypadku wartość należnych świadczeń wykonywanych przez podmiot z Kanady w ramach umowy partnerskiej zgodnie z art. 12 ust. 1 updop.
Możliwość opodatkowania dochodów z kwalifikowanych praw własności intelektualnej preferencyjną stawką podatkową (opodatkowanie IP-BOX).
Możliwość skorzystania z ulgi na ekspansję oraz ustalenie limitu ulgi w przypadku wspólników spółki jawnej.
Wydatki związane z realizacją Umowy sponsoringu stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy CIT.
Opodatkowanie usług polegających na tworzeniu i udostępnianiu zdjęć oraz wideo, usług świadczenia transmisji na żywo oraz usług reklamowych świadczonych w ramach programów partnerskich.
Opodatkowanie 8,5% stawką ryczałtu wynagrodzenia otrzymywanego przez Wnioskodawcę z tytułu reklam.
Prawo do odliczenia w pełnej wysokości podatku naliczonego w związku z dokonywanym przez Pana zakupem towarów przeznaczonych do prowadzenia bloga o tematyce kulinarnej oraz kręcenia materiałów video.
Prawo do odliczenia podatku VAT w związku z wydatkami poniesionymi na zakup gadżetów.
Ustalenie, czy Wnioskodawca powinien alokować Koszty reklamy do źródła przychodów podlegającego opodatkowaniu lub zwolnieniu stosując klucz przychodowy, o którym mowa w art. 15 ust. 2 i 2a u.p.d.o.p.
Wydanie interpretacji indywidualnej - dotyczy zaliczenia wydatków związanych z pracownikami do kosztów uzyskania przychodu
W zakresie ustalenia, czy koszty poniesione przez Wnioskodawcę na podstawie art. 18ee ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, tj. na finansowanie klubu sportowego, a następnie faktycznie wydatkowane przez ten podmiot na finansowanie imprezy masowej, o której mowa w art. 18ee ust. 2 pkt 3 ustawy o CIT, Wnioskodawca może rozliczyć zgodnie z art. 18ee tej ustawy.
Możliwość zastosowania 8,5% stawki zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów ewidencjonowanych dla usług sklasyfikowanych wg PKWiU 63.11.20.0.
Możliwość zastosowania stawki zryczałtowanego podatku dochodowego do PKWiU 58.11.30.0; 85.60.10.0; 73.11.19.0
Kwalifikacja wynagrodzenia związanego z wyświetleniami reklam w serwisie do odpowiedniego źródła przychodu.
Odliczenie podatku VAT od faktur dokumentujących zakupy gadżetów reklamowych.
W zakresie ustalenia czy Wnioskodawca będzie mieć prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów świadczeń wypłacanych Sponsorowanemu na podstawie Umowy sponsoringu i faktur wystawianych przez Sponsorowanego na podstawie tej Umowy.
Wydatki związane z prowadzeniem bloga i tworzeniem artykułów w nim publikowanych nie stanowią kosztów uzyskania przychodów, gdyż prowadzenie bloga nie wiąże się z osiąganiem jakichkolwiek przychodów.
Zryczałtowany podatek dochodowy od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.
W zakresie ustalenia, czy Spółce będzie przysługiwało prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości odpisów amortyzacyjnych związanych z użytkowaniem Samochodu oraz wydatków związanych z jego ubezpieczeniem i użytkowaniem, takich jak wydatki eksploatacyjne i wydatki związane z uczestnictwem w zawodach.