Zmiana adresu biura dostawcy wewnątrz tej samej jurysdykcji podatkowej w trakcie roku nie powoduje utraty ważności certyfikatu rezydencji dla celów stosowania umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania, pod warunkiem niezmienionej rezydencji podatkowej dostawcy. Certyfikat pozostaje ważny przez rok podatkowy, na który został wydany.
Ustalenia, czy zmiana adresu biura Dostawcy w ciągu roku podatkowego nie powoduje utraty ważności certyfikatu rezydencji Dostawcy, który to certyfikat rezydencji zostanie wydany na rok podatkowy, w trakcie którego będzie miała miejsce zmiana adresu biura.
Zmiana nazwy oraz adresu biura A. nie wpływa na możliwość posługiwania się przez Spółkę aktualnym certyfikatem rezydencji A. wydanym przed dokonaniem tej zmiany i zawierającym poprzednią nazwę podatnika oraz siedzibę (w ramach tej samej jurysdykcji podatkowej) oraz nie wyłącza prawa Spółki do niestosowania art. 26 ust. 2e w zw. z art. 26 ust. 7f Ustawy o CIT w zakresie dalszych wypłat na rzecz A.,
Czy można zaliczyć w koszty podatkowe niezamortyzowaną wartość likwidowanej inwestycji w obcych środkach trwałych, której likwidacja nie wynika ze zmiany rodzaju działalności Spółki? Spółka zmieniła lokal biurowy. W starym lokalu poniosła wydatki inwestycyjne w obcym środku trwałym, które nie zostały w pełni zamortyzowane na dzień zmiany lokalu.